Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.004
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. MarQ, je wonden likken en weer opkrabbelen nu. Het valt niet mee soms, maar je leert he door vallen en opstaan, jammer van al die littekens. Kom je weer wat vaker hier dan? Misschien kunnen we je steunen en helpen behoeden voor een nieuwe valpartij.
  2. lady jane

    6 weken droog

    Ha die Sammy; kleine verleidingen kunnen je fundament ondermijnen of juist verstevigen ik ben blij dat jij voor het laatste kiest, ik doe met je mee:present:
  3. lady jane

    Tuinperikelen

    Zo zie je Gabs als hij het op zijn manier mag doen word jij er ook beter van en zijn jullie beiden straks trots en tevreden.
  4. Joepiedepoepie Neeltje dit zou wel eens de balngsrijkste maand voor je geweest kunnen zijn uit je nieuwe leven. Anker die maar in een mooi kado want dat heb je verdiend. dat er nog vele moge volgen!
  5. Treesje. Dat bezoek is dus jouw achterdeurtje. Niet doen. Onder het mom gastvrij te zijn maak jij jezelf kapot. Dat heeft niets met gastvrij te maken. En het is een smoes ook nog, ik hoop echt dat je dit in kunt zien. ADB begint met eerlijk worden naar jezelf Trees en gaat verder door aan je zelf-inzichten actie te verbinden. Pas dan kan er verandering komen en wordt je cirkel doorbroken. Drank in huis halen en jezelf verwijten dat je niet sterk genoeg bent om het te weerstaan, is op zich al de kat op het spek binden en het beest verwijten dat ie een kat is. Ergens ben ik jaloers op je omdat jij waarschijnlijk jonger bent dan ik toen ik stopte, je hebt nu al dit forum ontdekt en je kind woont nog thuis. Dat zijn 3 kansen die ik niet had of liever gezegd heb gecreeerd destijds. Daar heb ik wel verdriet van en tegelijk is het niet anders. De jaren nu zijn me er des te kostbaarder om. Doe wat je moet doen Treesje en wees een vrouw:heart: (van: be a man:o)
  6. Goeiemorgen mensen. Treesje wat een akelig verhaal. En je zult het ongetwijfeld zelf al wel hebben bedacht, maar meis je kunt het echt beter aan zonder drank, geen achterdeuertjes mee, niks in huis; je man kan je echt steunen door zelf ook solidair te zijn, tot jij het alleen kan en ]\er weer rust is in het gezin. Jouw problemen werken door op je zoons en andersom ook, jullie houden elkaar gevangen zo en iedereen leeft in zijn eigen hel. Zonder schuld dus te leggen, maar deze cirkel MOET doorbroken worden, echt. Zoek professionele hulp. Ik weet helaas waarover ik schrijf, heb vreselijke toestanden met mijn zoon gehad en dronk destijds ook. Wat had het anders kunnen gaan als ik destijds sterker had kunnen zijn, mijn problemen onder ogen had kunnen en durven zien en hulp had gehad. Het is een eenzame weg als moeder van probleempubers. En ook voor de pubers zelf dus. Voor vaders ook natuurlijk, maar weer anders. Veel sterkte en ga in de actie!!! Er is enkel en alleen winst te behalen nu.
  7. Ik ga nog even naar een 4 sterren CANVASfilm kijken en dan ook op bed wachten tot mijn pubertje weer thuis is (16 dan mag je nog vertrekken van huis na 21.30 uur, pfff) enne die andere film was in het filmhuis hoor Hannah ik zit niet zo vaak voor de buis als het lijkt hier hoor:$ slaap lekker wie nog leest:lips:
  8. wen er maar vast aan Nina het is meer dan alleen een tiener hoor dit heet ook puberteit:heart: die begint steeds vroeger toch maar lekker slapen straks:lips:
  9. Jane heeft haar anatomielessen wat naar de achtergrond laten schuiven
  10. lekker he Akelei die eerste boterham met kaas weer lekkerder als een gebakje:P ha Sowhat fijn je weer te lezen
  11. goeie zaken morgen Co en truste voor nu:lips:
  12. kippebilleke schrijft hier eigenlijk nooit he
  13. lady jane

    KiloKiller

    met allebei nog niets gedaan Gwen de amaranth moet je in porties poffen en door de musli(repen) de het lijnzaad ga ik eerst crushen, maar ben even aan het brood weer werd een beetje musli-moe
  14. niemand heeft het net gelezen:D
  15. :D:D kofferbakmarkt klinkt beter dan kofferbakmoord
  16. beslommeringen zijn idd niet voor een Vlaamse voorkruiper: CooooHHHH je beslommeringen!
  17. hier dan Co, jij ook een met beslommeringen:D
  18. lady jane

    KiloKiller

    en dan krijgt de musli met chia zeker weer de schuld:P
  19. Heee ze is nog niet weg toch? Morgen echt afscheid hoop ik? En op 5 mei is een prachtdatum om je nieuwe leven te starten meis. Ik ga de film Susskind kijken in de middagvoorstelling lijkt me ook wel passen voor vandaag.
  20. sterkte ermee Djack ik denk dat je juist veel aan MF kunt hebben hierbij.
  21. nix dr van Treesje je ziet het goed hoor geen enkel excuus id een echte reden je wilt droog en kunt juist die pubers ook beter aan dan en bent tenminste een voorbeeld waar hij wat van kan leren. En weer trots op jezelf vanavond. Een abonnement op het dagpact zou een weekpact kunnen worden, maar eerst dag per dag die eerste niet nemen is al mooi, kleine stappen worden dan gemakkelijker een stevig pad, een lange weg en een mooie tocht.
  22. lady jane

    Nooit meer roken

    Welkom terug Akelei rustig terugschakelen nog wat nasudderen in je herinneringen en lekker rustig aan weer opstarten, de wereld draait gewoon door ondanks de cultuurshock waar jij mee te dealen hebt. en je aanrecht is nog lekker leeg as het goed is:D
  23. zo ken ik anders een 70+ er die sport als een 30er en ook een 85+er die een konditie heeft waar wij U tegen mogen zeggen
  24. Jaap al naar bed dan ikke ook maar nighty night night:lips:
  25. drukwerk was ook een leuke band, weet je nog wel oudje?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...