Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.004
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Bol, was ff in ZA, mooi daar:rose: maar lees je net pas ooit ooit staat er daar op het plein een heel mooi standbeeld voor onze Bolle:heart:
  2. lady jane

    KiloKiller

    d ja wij weten wel wat lekker is he daarom schrijven we ook hier:$
  3. bij mij was het juist kortsluiting vaak:D
  4. oooohhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmm
  5. waarom vul je in dat dat schijn is Chrissy? heftig zal het zijn en de resultaten zijn er al en goed dus schijn?(van ... bedriegt??)
  6. ook the day after, Gwen?
  7. dan ga ik ook mee gezelli ik zie nu pas dat jij hier al 2 weken vóór mij was Aakje je wel veel netter gedragen op OHen he:D (dan ik dus)
  8. Ha Vie, elke basis verz. schijnt het te vergoeden mits je het afmaakt. Ze hebben blijkbaar een deal met die kliniek in ZA juist omdat het daar naar verhouding veel goedkoper is en uiteindelijk is gestopt zijn voor de verzekerings-/ en de gewone maatschappij natuurlijk altijd goedkoper op de lange termijn. ja ja, 20 jaar boekhouder geweest
  9. stoofpotje is het echt weer voor, jammie:P
  10. mag wel per pb dan Aagje:D
  11. lady jane

    KiloKiller

    grappig VM noch jij noch zij zal ooit stevig zijn ik denk een snelle spijsvertering ofzo? mijn 2 oudste zussen idem dito zij vroeger aan een slagroomdieet en ikke maar wortels knauwen en ja je kunt veel knippen en het gaat veel vlugger als snijden (de puntjes van een hele bos bonen tegelijk) kruiden, sla, pizza enz enz; laat je creativiteit (lees mijn luiheid) maar schuiven
  12. ik drink nu juist veel socialer:D heeft niemand last van
  13. Chrissy, wat jammer; ja je schrijft het zelf al en ook hier en ikzelf hebben minderpogingen gedaan. Slecht voor mijn eigenwaarde was dat falen steeds. Stoppen gaf mij rust en mijn trots weer terug. Doe als jou goed dunkt meis, je kent de voors en tegens en je kent jezelf.
  14. heb je geen pindakaas in huis? Of satésaus? Het is erg simpel hoor: bouillonblokje met heel veel prei, ui en parika, knoflook en sambal in kokend water, paar handjes noedels crushen en 3 eetlepels pindakaas, na 5 min. ben je klaar voor een lekker maaltijdsoep.
  15. lady jane

    KiloKiller

    ha ha ik ben er ook weer voor overstag gegaan miste het toch wel en wissel nu een muslimaal af met een broodmaal ik doe wel die lekkere dikke eridanous griekse roomyoghurt erdoor, maar week de musli voor in water of sojamelk, zodat er weing yoghurt nodig is, ik knip er dadels, noten, en tutti frutti door en heb nu zelfs een bakje choc.noten om erdoor te doen. ergens zonde misschien maar anders vreet ik ze maar zo op:o
  16. brandhout maar gauw in de open haard gooien als je die hebt; ik heb net een grote pan soep gemaakt
  17. het is geen doen om bij te lezen he Akelai, Ja de verzekering betaalt echt alles, behalve als Gestopt tussentijds afhaakt, dan moet ze 9.000 terugbetalen. Des te meer motivatie natuurlijk om alles wat ze tegenkomt echt aan te gaan. En omdat ze inmiddels al dik een maand droog staat, kan dat ook. Benieuwd naar haar verslag straks. ik heb een grote pan pindasoep gemaakt voor de kouwelijke liefhebbers:P
  18. iedereen is koopjes jagen Jootje of de was aan het doen, ik heb boodschappen gedaan en zit hier met witte vingers van de kou, echt erg.
  19. herfstige wind met winterse kou, wat hebben we geboft met Kon.dag achteraf.
  20. Ha bammie heb je Fleurs muziekje wel aangeklikt? Belgie bezongen en een reclame voor jou eraan voorafgaande:D
  21. MarQ 3 = meer dan 2 doe er je voordeel mee ook in het positieve je hebt ook een harde leerschool dus ben je ook een sterk mens:heart:
  22. Gunn; ik heb een abo in mijn mail; ze hebebn vanaf morgen lekker kitscherige zijden bloemen en mooie fladderende solar vlinders in de aanbieding mooie ankers voor een mooi mens
  23. wel Jopie wel lezen die reizen dan kan ik veilig meegenieten met beide voeten aan de grond:heart:
  24. ha Niwi long time no read
  25. opvliegers krijg ik van jou Witje:$
×
×
  • Nieuwe aanmaken...