geheimtaal Witte?
ik snap dat van die druip-eieren ook niet hoor
maar mis hier wel vaker iets.
slaap ook deze week
dus ik ga er echt in
met boek van Harlan Coben
spannend vannacht nog
en toen ik het weg wilde leggen
las ik op de kaft de ondertitel:
Coben gaat ten koste van je nachtrust.
Klopt als een bus
enne meer dan 1 kwartier Witje.
slaap lekker wie nog leest:lips:
Tina stiekumerd
een hele poos niks schrijven
en dan ineens bijna klaar! jippie voor je
en jen ook vakantie, die kan dan ook mooi komen helpen
en als de housewarming party is
kom ik wel in de bediening helpen:D
ha Witje
nachtbraker