Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.012
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. geheimtaal Witte? ik snap dat van die druip-eieren ook niet hoor maar mis hier wel vaker iets. slaap ook deze week dus ik ga er echt in met boek van Harlan Coben spannend vannacht nog en toen ik het weg wilde leggen las ik op de kaft de ondertitel: Coben gaat ten koste van je nachtrust. Klopt als een bus enne meer dan 1 kwartier Witje. slaap lekker wie nog leest:lips:
  2. Wijfie ook goed zo:present:
  3. eitje, ikke
  4. Gabs kanjer:present:
  5. Han, boef! jij ziet en onthoudt ook alles he, pffff een kwartier maar Witte? U is te goed:o
  6. sterke fil gezien vandaag; The Help, 3 x biggelende tranen
  7. friend van fisherman, sterk spul he
  8. slaaplekker Travel?Spike ja en jane ook straks als het nog lukt de 22e
  9. Witte je kunt het afkorten hoor van je vorige posting noem je haar toch Hahah
  10. ik wilde om 23 u al naar bed maar hoe kan ik hier nou weg komen?
  11. voel je je ook aangesproken Hannah? jij bent iets langer gekookt volgens mij en ook wel eens in je eigen sop ben ik bang:heart:
  12. das een debuut en beker gif die ik aan me voorbij laat gaan
  13. maarre ik doe de croissants Jen is een zachtgekookt eitje:D eh, kookt ze, toch Jen? of roerei, mag ook
  14. eitje Witte;)
  15. sorry Tina, snap ik niet wie is ze en wat komt ze brengen? ik dacht wij naar Von dus
  16. jemig zeg die kippebil is terug en meteen spitsuur hier met 14 ingelogden je werkt als een sterke magneet Bellefleur
  17. wel vroeg he want we moeten nog naar het barre noorden dan
  18. nou, met een kus op mn voorhoord dan Tina omdat je het zo lief aanbiedt is me in geen jaren overkomen
  19. Tina stiekumerd een hele poos niks schrijven en dan ineens bijna klaar! jippie voor je en jen ook vakantie, die kan dan ook mooi komen helpen en als de housewarming party is kom ik wel in de bediening helpen:D ha Witje nachtbraker
  20. zumme dinsdag dan verassingsontbijtje op bed doen? ik maak wel choc.croissantjes
  21. Bels is nog erger dan blond toch jen? sorrie Fleur ff Belgenmopje
  22. Fleurtje back?
  23. muziek beluister ik alleen via jullie links; verder hier the sound of silence
  24. ff non topic Jen allerhande zo heet het clubblad van appie happie hier:D
  25. ik heb lang op de bodem gezeten zelf jen wil er nooit meer naar terug maar zeker geen schande
×
×
  • Nieuwe aanmaken...