Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.027
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    DAGPACT

    Ik heb mezelf nog ruim een jaar na het stoppen depressief gevoeld. Niet iedereen kan ook zijn karakter en omstandigheden aanpassen, zelfs zonder drank niet. Nadat het helemaal uit mijn systeem was, toen pas ging ik me weer tevreden en blijer voelen. Gunn je doet het fantastisch en beter dat je hier je negativiteit uit en het volhoudt, dan een draai forceren en dat niet volhouden hoor. Je denken beinvloeden is bijna onmogelijk en nu ben je druk genoeg met niet drinken. Voor mij is het nog steeds lastig om te kijken naar wat er wel is, ik zie altijd als eerste wat er niet is of niet goed. En ook dat heeft een functie denk ik dan maar. Ik leer zelden aan positiviteit, ik leer via hoe ik het niet wil. Voor anderen kan dat precies andersom zijn, en daar ben ik best jaloers op. Maar ik heb die wegen gevolgd, de cursussen gedaan enz enz enz. En in de basis blijf ik toch dezelfde. Het verschil is nu dat dat mag en ik daar rust in he gevonden. En nu dus tevreden ben met mezelf en mijn leven, en dat is een verademing. We tobben hier allemaal wel met het/de een of ander. Dat erkennen helpt mij alsnog te zien dat er in mijn halfvolle glas toch nog aardig wat wel zit. Gunn:heart:
  2. lady jane

    Evita stelt zich voor

    Kiezen is zelden gemakkelijk Evita, maar vaak is het makkelijker als je een keus hebt gemaakt en duidelijkheid terug brengt in je leven. veel sterkte en wat je ook kiest: zet door!
  3. morgen mag jij taart Sofie
  4. ik en aan het versoeren Igor een soort van aanloop naar echt gezond zumme maar zeggen. Maar in een aanloop mag je nog wat struikelen he.
  5. goeiemorgen frummers, koffie en broodje oude kaas, jammie:P Bammie meis gefeliciteerd en JohnDoe ook natuurlijk; :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: straks lust ik wel wat appelaart met slagroom hoor en ik en vast niet de enige.
  6. hi Jaap bye Jaap succes met de verhuis!
  7. Woman, waarom niet een groene voor alle zekerheid? Lavendel, mooi je zo te lezen:present: Acer, ook een mijlpaal:present: ik ga naar bed slaap lekker:lips:
  8. truste Jootje well done:present:
  9. wow Sieraad quelle belle gazelle ben dr sjaloers op
  10. lady jane

    Evita stelt zich voor

    Evita, achterin is ook een draadje vraag het aan de hulpverlener. Maak daar gebruik van alsjeblieft het gaat om jou:heart:
  11. Voice Kid: Woman:moon:
  12. lady jane

    baclofen

    sterkte meis:heart:
  13. Ik ken alleen nog de trek in eten en van vroeger wel in drinken, maar die is helemaal weggetrokken:)
  14. dat snap ik maar ja als het nou niet klopt? wat brengt het je dan?
  15. Ik denk niet dat we een tijd moeten vastknopen aan trek. Er is fysieke en psychische trek en iedereen ervaart die anders. Een tijd noemen geeft misschien valse houvast of maakt het juist uitzichtloos. Als het komt, gaat het ook weer weg, dat is denk ik de enige norm die voor beiden geldt. Uitzitten dus, afleiding zoeken en hulp zoeken als dat erg moeilijk is.
  16. lady jane

    Evita stelt zich voor

    Iedereen geeft goedbedoelde adviezen maar niemand weet wat er gaande is. Evita, je arts heeft het voorgeschreven en kent jou!
  17. getekend door het leven, met littekens op mijn ziel, ben ik weer levendiger als ooit:D
  18. lady jane

    Nooit meer roken

    uitglijder dan maar Had, ff worstelen en weer boven komen he:heart:
  19. sporten Bob de endorfientjes zijn verslavend ook maar de gezondste verslaving die ik ken, wel met beleid opbouwen uiteraard!
  20. Goeie morgen Frummers, mijn pc was in staking gisteren, ik kon wel lezen, maar niet beantwoorden. En erg traag. Ik zet m snachts altijd op standbye maar nu maar eens echt uit gezet en voila, deze techneut heeft m weer aan de praat.
  21. brengen stressmomenten bij jullie ook zoveel onrust teweeg?
  22. oeps ik was al te laat:D hoi Fleur;)
  23. lady jane

    Jaarpact

    Gwen en Sammy we zullen doorgaan!! :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:
  24. kun je niet iets leuks op de provisorische agenda zetten dan Jackie? ff dat gevoel doorbreken? En idd: don't give up!
  25. goeiemorgen frummers, de was draait, het is mooi markt en boodschappenweer weer, dus snel bijlezen en in de aktie. fijne dag.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...