-
Aantal bijdragen
56.027 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
356
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
ouders ontbreken dan juist helaas, maar ik denk dat je er het woord "zonder" ook tussen dacht -
Sofie en Kamé weer een slinger verdiend! :moon::light::musicnote::moon::light::musicnote::moon::light::musicnote::moon::light::musicnote::moon::light::musicnote::moon::light::musicnote::moon::light: van harte meiden.
-
Nance van :heart:e meis en dat er nog vele bij mogen komen. Ik drink nog een bakkie leut op je: proost!
-
Welkom Diva, gelukkig houd je heel veel tijd over als je stopt met (te veel) drinken. Dus je kunt alle draadjes jier onderzoeken en selectief lezen wat en wie je aanspreekt. Dan lees je vanzelf dat je niet alleen worstelt en dat er al velen boven zijn gekomen. luctor et emergo:present:
-
goeiemorgen frummers. Dune je wordt bedankt:D ik zat te ontbijten en krijg gelijk heel wat ongevraagd beleg op mn bordje erbij, ha ha. Het grappigst vind ik dat er woorden zijn blijven staan die vast erger zijn dan die waarvoor de oorspronkelijke waarschuwingen werden uitgedeeld. Nu is het net een soap als je het achter elkaar leest. Lekker naar de sauna straks om de dag weer lekker schoon en warm door te brengen. MM als je leest straks: houd je taai meis. De meesten hier hebben zo diep gezeten, dus ook jij gaat hier uit komen.
-
Maandag 11 februari 2013
discussie antwoordde op een Dune van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
mens Madeleine:heart: slaap lekker straks frummers ik duik er ook in mn anijsmelk is warm truste:lips: -
Maandag 11 februari 2013
discussie antwoordde op een Dune van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
die laatste zin is idd zelfbedrog denk ik MM misschien morgen, na een goede nachtrust dit allemaal nog eens lezen, leg een briefje klaar zodat je het niet vergeet. En daarna meteen in de actie; nu ben je er nog toe bereid, straks ga je weer smoesjes zoeken, ik ken het nog zo goed. en het is zonde er nog meer verloren tijden aan te plakken. Je weet je redenen vast nog wel om hier te komen. go girl! -
Maandag 11 februari 2013
discussie antwoordde op een Dune van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
MM de hulpverleners die ik eindelijk hulp durfde vragen, bagatelliseerden het ook allemaal. Niet een reageerde verontrust. net alsof ze me niet serieus namen. Maar ze dronken zelf ook allen en ervaarden dat ook niet als problematisch. Misschien zelfs meer als ik? In elk geval was het te konfronterend leek het, kwam te dichtbij misschien? Maar jij weet beter, net als ik destijds. je bent hier niet voor niets en als het niet met hun hulp gaat, dan maar met die van ons of met andere verslavingsarts, een die je niet kent al. mensen willen hun vriendin niet verliezen of als hulpzoekend ervaren denk ik, dan wordt er een heel ander soort appèl op hen gedaan. Gestopt hier, heeft een kliniek in Afrika bezocht, vanuit ned. geregeld en betaald door haar verzekering, mits ze de hele periode afmaakte en dat is haar gelukt. Ik weet niet hoe jij verzekerd bent maar misschien eens achteraan gaan? Solutions heette de kliniek/instelling, google maar eens. Houd vol meis, je was goed bezig een poosje terug, dat kan weer en met meer motivatie zelfs beter:heart: -
Maandag 11 februari 2013
discussie antwoordde op een Dune van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
ja MM dat heet nou verslaving. maar je bent niet goed bezig nu dus. jammer dat je een scheiding overweegt, maar meedrinken voor de "gezelligheid" kan dan toch geen echte gezelligheid brengen lijkt me. Misschien nu even geen drastische besluiten nemen joh, je bent nu niet op je best en vanuit : helemaal mis met drinken, komt ook niets goeds. Eerst maar eens adb worden een poosje, ook goed/beter voor je werkproduktie. sterkte meis. enne Madelinus is een meiske, vraag maar aan haar buurman;) -
Maandag 11 februari 2013
discussie antwoordde op een Dune van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
alle drie mannen maar ja nu zit ik over Acer te twijfelen ook man? -
Maandag 11 februari 2013
discussie antwoordde op een Dune van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
naar wie ben je het meest nieuwsgierig Dune? -
Maandag 11 februari 2013
discussie antwoordde op een Dune van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
slaap lekker Albert -
Maandag 11 februari 2013
discussie antwoordde op een Dune van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Ik zat ook al nieuwsgierig te wachten op een voorstelrondje. Aagje -
Maandag 11 februari 2013
discussie antwoordde op een Dune van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
drinkte:D dronk lijkt zo op dronken -
Voor Witte even een 'tussendoorslinger': vandaag 16 maanden Witje, hartstikke goed Witje wat is dat nou, 16 maanden frisse longen en niet even hier delen en tracteren? foei
-
Maandag 11 februari 2013
discussie antwoordde op een Dune van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
vrijdag dus:$ nu ook hoor -
Maandag 11 februari 2013
discussie antwoordde op een Dune van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
heb het fijn Jops! -
Fourchan het kan nog: van harte met je 11 maanden!:present::present::present::present:
-
Maandag 11 februari 2013
discussie antwoordde op een Dune van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Madeleine ik denk dat je gewoon een steviger en positiever persoon uitstraalt nu. Bij een psych ben je ook zelden op je best he. Maar zonder drank komt er steeds meer de echte madeleine tevoorschijn. Geniet ervan en laat de labels maar even los. -
Maandag 11 februari 2013
discussie antwoordde op een Dune van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Hier zit de bamie er al weer in, gauw koffie als toetje nog. Jopie; hele fijne week in Denemarken meis!!! -
Maandag 11 februari 2013
discussie antwoordde op een Dune van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
zeur jij maar lekker hier hoor Gunn alles wat je eruit gooit zit jezelf niet meer in de weg dus ga lekker genieten al of niet carnaval niet drank wel buiten goed inpakken t is guurkoud:rose: -
Ik ga weer fout....alweer.....waarom
discussie antwoordde op een Wendy1969 van lady jane in Wie is wie?
Welkom Wendy, mooi dat je al meteen veel aan het forum hebt. Als je meteen al aan het dieten bent geslagen: google maar eens op yerba maté, dat helpt met het ontgiften en je krijgt er energie van. Niet echt lekker (er zijn er die het wel lekker vinden), dus ik doe er meestal een zakje kruidenthee bij voor de smaak. succes! -
Maandag 11 februari 2013
discussie antwoordde op een Dune van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Ook goeiesmorgens eerst nog een warme bak koffie eer ik erdoor ga dan maar. -
Dat is snel bb goed he. lekker weer thuis geen vreemde mensen om je heen en lekker je eigen wijze weer volgen. welkom thuis!
-
WEEKPACT VOOR KANJERS
discussie antwoordde op een bolletje van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
ik houd het meest van bitterballen Bol:P
