Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.029
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. slaap lekkel Mupseflups:lips:
  2. Marike, je kunt een afspraak maken met de woningbouwvereniging. inschrijven kan via internet. Daar kun je vragen wat je moet doen om een urgentieverklaring te verkrijgen. Zij zijn wel wat gewend en er zijn vaak noodwoningen. In ouderenkomplexen is veel leegstand gek genoeg, en daar worden mensen met urgentie ingezet, maar ook mensen met een indicatie voor beschermd wonen. Er is echt wel iets te vinden, zeker in drenthe lijkt me zo. Succes meis, en wat we al eerder schreven stapje voor stapje.
  3. Marika via Maarschappelijk werk kunnen ze je waarschijnlijk verder op weg helpen, je hebt denk ik wel recht op bijstand, maar er is ook een juridische afdeling die je kan adviseren mbt die pasjes/geld/voorwaarden. Misschien sta je sterker dan je nu weet.
  4. Jan ik heb 2 pelsoonlijkheden;)
  5. laad eens Luuninliesje?
  6. die was voor marjo hoor Rosa en quoten mogen ze van mij ook afschaffen
  7. Marika in elk geval geen impulsbeslissing nu. Als je voelt dat je weg wilt/moet dan is het goed dat voor te breiden. En te bespreken op een neutraal moment. Stap voor stap idd. stapje voor stapje dus houd het klein het besluit is al groot genoeg.
  8. lalalaboemsinees
  9. iemand nog wat lekkels uit de toko?
  10. ik was absoluut niet cynisch dat van die begrafenis gisteren was echt en ik schrok dus van de reactie op het station. Ik vind het meer dan erg Gula dat jij steeds invult voor anderen en dan een ander verwijt te oordelen over jou. Ook nu een hatelijke reactie terwijl ik een stap in jouw richting denk te zetten. Dat ga ik niet meer doen nu, ik ben ook niet helpend naar mezelf zo en als jij er ook niets aan hebt, dan laten we het zo.
  11. ook ik ken de totale wanhoop heb jarenlange depressie overleefd kompleet met suicidaal zijn. juist daarom reageerde ik gisteren op je Gula.
  12. countryfile; of -life?
  13. houden van jezelf betekent jezelf accepteren zoals je op dit moment bent
  14. houden van jezelf betekent jezelf accepteren zoals je op dit moment bent
  15. Ik ben blij dat je er nog bent vandaag Had. ik laat me ook weleens meeslepen, maar uiteindelijk gaat het hier om adb worden, zijn en blijven
  16. nou Bol ik kan jou ook nog niet missen dus dat komt goed uit lekker ballen straks fijne dag mensen:present:
  17. Sowhat en Tina ik zal jullie ook missen.
  18. lady jane

    KiloKiller

    76:(
  19. lady jane

    Jaarpact

    Lief Jan:heart: en de tijd vliegt maar het is pas de 3e hoor vandaag. morgen zelfde tijd?
  20. Goeiemorgen mensen. AR:heart: Tina, je zet me aan het denken, ik herken wat je schrijft en mis de laatste tijd wat mensen met wie ik dat gevoel had wat Hannah beschreef. Vond het fijn juist, dat daar geen drank bij nodig is. Maar drank is hier wat we gemeen hebben en hadden.
  21. bevrijd van werk, zorgen en verantwoordelijkheden, nu nog die verkoudheid weg!
  22. lady jane

    baclofen

    Kun je niet in overleg met degene die je de baclofen voorschrijft omhoog gaan? Het toont wel aan dat je toch zelf alert moet blijven en jezelf voorhouden dat je aan trek niet toe hoeft te geven. Dat klinkt simpel, dat weet ik. Maar zo simpel is het ook. Trek trekt als een gek en ertegen vechten helpt soms op de korte termijn, maar uiteindelijk vecht je tegen jezelf. Je kunt ook uit een gevecht stappen. Kijk eens wat er gebeurt als je niet meer vecht en toch niet toegeeft. Wat zul jij moe zijn meis.
  23. misschien even voorstellen weer ze was een poosje weg:D hoi Trui! en welterusten frummers slaapwel:lips:
  24. knieholte doet een beetje pijn nu ik vanavond een spiertje daar heb verrekt
  25. lady jane

    Even voorstellen

    Hoi Suzie, als je in de linkerkolom ditjes en datjes dagdraad op 1 maart kijkt dat is onze virtuele huiskamer en het is wel zo gezellig ook daar te komen. Niet iedereen kijkt bij wie is wie en daar is bijna altijd wel iemand dus je krijgt meteen reacties. Wat ik me afvroeg bij het lezen net is waarom je vasthoudt aan dat ene glas als je toch schrijft dat je die theetje lekkerder vindt? Misschien heb je het nog nodig om een andere reden dan? En als je merkt dat het er weer 2 of meer worden of dat dat ene glas je vasthoudt in het denken aan en bezig zijn met drank, dan zou je eens een poosje zonder kunnen proberen. Dikke kans dat je het niet meer mist dan. En het is goed je zo te lezen:present:
×
×
  • Nieuwe aanmaken...