Marike, je kunt een afspraak maken met
de woningbouwvereniging. inschrijven kan
via internet. Daar kun je vragen wat je moet doen
om een urgentieverklaring te verkrijgen.
Zij zijn wel wat gewend en er zijn vaak noodwoningen.
In ouderenkomplexen is veel leegstand gek genoeg, en daar
worden mensen met urgentie ingezet, maar ook mensen met
een indicatie voor beschermd wonen. Er is echt wel iets te vinden,
zeker in drenthe lijkt me zo. Succes meis, en wat we al eerder schreven
stapje voor stapje.