Spring naar bijdragen

rapilos

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    16.970
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    45

Alles door rapilos geplaatst

  1. rapilos

    Dinsdag 2 Oktober

    Hier nog een al al bui Vanochtend ook natgeplenst En druk op de weg...!!
  2. rapilos

    Dinsdag 2 Oktober

    Heb me gisteren weer op het jaar pact gezet geen achterdeurtjes meer open nu dus
  3. rapilos

    Dinsdag 2 Oktober

    goedemorgen allemaal, Na een uurtje werken, heerlijk vrij vandaag Niet helemaal top vandaag Erg stijf in mijn onderrug en vermoeide benen Enfin, misschien iets van een virusje mee gekregen moe ook Enfin, genoeg geklaagd zoals gezegd, heerlijk vrij vandaag Jane en kruidenthee Veel plezier in de sauna (zou voor mij eigenlijk ook wel goed zijn denk ik)
  4. rapilos

    Jaarpact

    Thanks
  5. rapilos

    Jaarpact

    Hoi bob, Mag ik weer op het jaar pact ? 1 oktober, lijkt me een hele mooie datum
  6. rapilos

    KiloKiller

    69.4
  7. Een hele goede morgen allemaal, Lekker vrij vandaag Tegeltjes uitzoeken voor de badkamer vandaag Volgende project dus !
  8. Ha,ha
  9. Super goed Lars We hebben het heel erg gezellig samen Echt een verrijking van mijn leven
  10. Goedemorgen allemaal, Ha,ha die Lars je hebt het helemaal naar je zin lees ik Mooi ! Hier alleen vanmiddag werken Vanavond gezellig eten bij vrienden Mijn dag komt wel weer om ook weer begonnen met de ochtendgym, was een tijd geleden en ik werd weer veel te stijf Aanpakken die handel dus
  11. Goedemorgen allemaal, Laat opgestaan vanochtend, dus halve dag al weg Enfin, nu echt aan de slag
  12. rapilos

    KiloKiller

    69.6
  13. Een hele goede morgen allemaal, Nog heerlijk vrij vandaag Vanmiddag met vriend naar de 50plus beurs jaaa, je bent 50 plus of niet he
  14. Goedemorgen allemaal Zeker, een heerlijk relaxdagje Nog steeds vakantie Even helemaal niets vandaag Geen vriendje, geen werk, ik kan het helemaal zelf invullen Zalig !
  15. Even goedeavond wensen Hier weer terug van een korte vakantie Duitsland Rest van de week ook vrij Hoe heerlijk is dat ! (behalve de financieën dan ) Beetje laat, maar spirit, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag ! Ook Jopie, van harte gefeliciteerd met je kleinzoon Wat een opluchting he, als alles weer voorbij is
  16. Ach...schattig he Jopie
  17. Een hele goede morgen allemaal, nog steeds vakantie, maar alweer een heel program voor de boeg vandaag Eters vanavond, dus veel koken en gezelligheid Boodschappen, nieuwe pannen kopen, want van de week inductie gekregen Mooi keukentje geworden ! Nu de badkamer nog En Jimmy gewonnen gisteren met de Voice Gaaf, was ook mijn favoriet
  18. rapilos

    KiloKiller

    69.6 Éeek...Schrik ! Zal ik op 1 oktober weer beginnen !?
  19. Pff, moeilijk hoor, vind ze allemaal kei goed goed ( Hoe die rare strepen er ineens onder komen snap ik ook niet hoor )
  20. Echt genieten van de voice nu er
  21. Goedemorgen beste mensen, Ja,ja, ik, op de maandagmorgen Hoe dat kan ? Wel, ik heb vanaf vandaag 2 weken vakantie ! Yes, heerlijk gewoon Tassen staan al gepakt, want zo komt vriendje me ophalen voor 3 dagen Drenthe Dat wordt genieten ! En hier ook trouw elke half jaar naar de tandarts en mondhygieniste Mijn gebit is me heilig
  22. Sterkte Bor
  23. rapilos

    KiloKiller

    68.8
  24. Goedemorgen allemaal, Zie dat ik ook niet volledig beveiligd ben Dus maar niet op plaatjes klikken dan Vandaag pas om 11.30 beginnen Client is opgenomen Fijn een ochtend vrij Niet fijn voor de financieen
  25. Dagpact geslaagd ( Ook al stond ik er dan niet op )
×
×
  • Nieuwe aanmaken...