@spirit wij “kennen” elkaar al heel lang op dit forum. Ik vind het heel rot voor je, deze waardeloze situatie.
Jij hebt zelf zo hard gewerkt, je ups en downs gehad maar je hebt volgehouden. Eindelijk in rustiger vaarwater en dan krijg je dit!
Ik zou graag antwoorden voor je hebben maar die heb ik niet. Maar ik hoop van harte dat jij jezelf niet kwijtraakt! En je zoon en kleinkinderen.
Sterkte hoor!!!!!!🦋