Ola Rickert. Nee alc. is niet altijd negatief, anders zou het ook niet zo moeilijk zijn om te stoppen, das nou juist de pest. Ik heb ook wel leuke momenten mee gemaakt. Ik denk alleen dat je met alc. op, niet meer echt bent, niet meer bij jezelf kan komen. Het misvormt de realiteit en je persoontje, das nu juist gevaarlijk.