Lars Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Zijn er meer die het vervelend vinden of misschien is jaloers beter woord op mensen die op terras zitten met glas bier voor zich. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Jazeker, dat doet me vaak wel wat. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 1 uur geleden zei Lars: IJs? Hoor ik ijs? Ja, ik trakteer. Wat wil je? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Omzeil je dan liever het terras of ga je fris of koffie drinken? Doe ook maar aardbei en slagroom alsjeblieft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Nee,maakt mij niets meer uit Lars wat mensen op een terras drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Niets meer.... in het begin wel Sowhat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Ik denk dat ik echt wel overtuigd ben dat ik niet wil drinken en toch kijk ik naar elk biertje dat ik zie. Verbeeld ik me dat ik het bier in mijn mond proef. Ik schrik daar van ben ik wel overtuigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Ja dat Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Lars, het is hier heel moeilijk om drinkende mensen te omzeilen. Als ik me goed voel en sterk in mijn slippers sta, kijk ik er meestal niet op die manier naar. Soms overvalt het me zoals van de week bij de supermarkt dat een echtpaar een koud biertje naar binnen klokt. Wel vermijd ik zoveel mogelijk nu uit eten gaan, happy hour en sport van de kinderen. Ijs met aardbeien en slagroom coming up. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Kan het me niet meer goed herinneren,maar denk dat ik er in het begin wel moeite mee had,nu niet meer. Ik neem fris te drinken,of thee met een lekker broodje,of een ijs sorbet,en mocht ik ineens trek krijgen dan bedenk ik me heel erg goed,hoeveel glazen er zullen volgen op dat ene glas,en hoe naar ik me dan de volgende dag zou voelen. Als het je echt alleen om de smaak van bier zou gaan,dat zou je een alcohol vrij bier kunnen proberen. gaat het je om de roes dan heb je aan 1 glas niet genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Nee dat klopt 1 kan nooit meer. Alcohol vrij durf ik niet aan bang dat ik meer wil en dus inderdaad naar de roes verlang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Lastig Sita. Ik kom niet vaak in centrum dus kan het wel makkelijk omzeilen. Hier hebben we ook soort kantine maar daar is geen alcohol kan ik rustig op terras zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Lars, gelukkig geen last van. Zou geen leven hebben als ik dat vervelend zou vinden. Ben er echt voor mezelf van overtuigd dat ik niet meer hoef. Vanaf dag één dat ik aan m'n huidige herstelperiode begon, dwz. toen ik met herstel volgens de 12 stappen begon. Dorst is dorst, dan neem ik water of icetea of cola. Dorst is wat anders dan behoefte aan alcohol. Toen de 'redenen om alcohol te drinken' ontrafeld werden en daarmee belachelijk gemaakt, was 't over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Ik ben ook wel overtuigd. Denk ik hoop ik. Maar slik me om mijn mond als ik een biertje zie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Geen last van Lars maar ik ben dan ook geen.geheelonthouder. Wat niet wil zeggen dat ik altijd iets alcoholisch drink als ik eens weg ga. Wat overigens al weinig gebeurt. Sigaretten zijn verleidelijk op t moment en dat zal nooit iets zijn dat ik de baas ben vrees ik. Maar dat heb ik altijd geweten. Uit ervaring weet ik dat t roken door anderen me op termijn niet meer zal storen. Maar dat t heel occasioneel nog wel zal trekken. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Ik heb rugpijn Heb al een ijsje op . Vanille met chocolade. Njammie.. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Maar kun je dan gewoon echt 1 of 2 drinken en dan stoppen Fleurtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Ik ga ophouden straks triggert het anderen. Gewoon niet nadenken erover nee het kan niet nu niet morgen niet en nooit niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Ik wil niemand t idee geven dat dit gemakkelijk is geweest. Ik denk dat ieder na een tijdje weet wat haalbaar is. Nicotine is voor mij wat alcohol is voor jou. Ik heb dat altijd geweten. Zoals jij weet dat alcohol niets is voor jou. Waarom dit zo kan verschillen voor mensen ligt aan veel factoren denk ik. Gewoon met je fikken afblijven Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Ik hoef niet perse meer dan 1 of twee glazen lieve. Ik ben niet alleen hoor. Er zitten er hier wel meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 (bewerkt) Jaloers hoef je er niet op te zijn. Ik drink raar of zelden. Ik zou en wou alcohol de baas zijn. Dat was een heel traject. Ook nu gaat dat niet zoals bij anderen. Zonder nadenken bedoel ik. Ik kan t moeilijk uitleggen.. T is geen strijd maar ik blijf wel wakker..zoiets. 17 juni 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Spirit, je bent een kanjer !, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Ik ga nog een koekje vreten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 (bewerkt) Ik blijf vandaag ook thuis. . Goed gesprek met aa dame uit x. De goep waar ik kom. En omdat de meeting vanavond praktisch gzien niet kan extra de24 uur lijn gebeld. Fijn advies. Luisterend oor. Knap wat wie kan tegenwoordig nog echt luisteren. 17 juni 2017 bewerkt door Mazzelaartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2017 Mazzelaartje ik chat veel met sensoor. Het is geen aa maar je kunt het overal over hebben. Je kunt ook bellen maar ik stotter dus chatten is voor mij fijner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden