Spring naar bijdragen

opnieuw hier


mikki

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

Na lange tijd weg te zijn geweest meld ik mij weer aan.Het drinken is er  langzaam weer ingeslopen en heeft mij in zijn greep.Ik baal er enorm van en wil weer graag stoppen. Vandaag doe ik weer een poging. Vorig jaar ben ik langere tijd gestopt en dat beviel goed. Ergens kwam de klad er weer in. Soms lukt het wel op een stop periode in te lassen, maar langer dan een week hou ik dat niet vol. Ik maak hier hopelijk weer een begin. al heb ik nog weinig vertrouwen in mijn stoppogingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank je kruidenthee!

Harp ik weet het nog niet. Probeer nu weer te minderen en af te bouwen met een stopdatum in vooruitzicht. Zo lukte het de vorige keer ook.

Wat ik nog meer kan inzetten, daar denk ik nog over na. Ik denk aan Refusal. Omdat ik wel ee ntijdje kan stoppen, maar er dan ergens weer in de val loop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom terug, Mikki. Vorig jaar ben je langere tijd gestopt en dat beviel goed, schrijf je. Ik weet niet of het iets voor je is, maar je weet dat we hier een jaarpact hebben? Je zou daar een jaar aan mee kunnen doen als je dat wat lijkt. Je vindt het bij de Ditjes en Datjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...