Piet611 Geplaatst 4 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2017 dag, ik ben nu 4 dagen gestopt en heb ontzettend last van angst. niet specifiek ergens voor maar gewoon angst. heeft iemand dit ook gehad? gr. piet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2017 Niet direct zo, maar wel een enorme onrust. Kan ook angstig voelen. En ontzettende opgefoktheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2017 Ben je nog gestopt, Piet, en is die angst er nog steeds? Ik herinner me zo iets niet van de keren dat ik stopte met roken. Als het aanhoudt of als je opnieuw door die fase heen moet zou je het er met je huisarts over kunnen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patries Geplaatst 18 november 2018 Rapport Share Geplaatst 18 november 2018 Ik had veel angst niet te kunnen slapen toen ik met de wijn stopte. Verder niet, het ging bij mij om het slapen. Toen ik minderde met antidepressiva werd ik wel erg angstig. Bij de laatste stoppoging heb ik sint janskruid genomen en dat gaat nog steeds goed. Volhouden hoor Piet, die angst zal echt minder worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patries Geplaatst 18 november 2018 Rapport Share Geplaatst 18 november 2018 Ha, ik zie nu dat ik bij "roken" heb geantwoord! Mmmmm....ik werd onrustig toen ik stopte met roken. Ook wat onzeker. Maar dat stopt hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden