Lika Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Heb je het daar ook over gehad met de verpleging / psychiater Lars? ik kan me voorstellen dat het beangstigend is, maar je wordt nu extra goed in de gaten gehouden. Dit kan ook worden onderzocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Fijn dat ze al bezig zijn met onderzoeken, afwachten dus. Maak jezelf niet gek hé! Rustig aan en mooie dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Lieve, lieve Lars, ik weet niet hoe oud je bent, ik ben 60. Stap soms ook de kelder in om iets te pakken en weet dan niet meer wat. Mijn ex, 58, nauwelijks gedronken in haar leven, heeft dat ook. Da's niet hetzelfde als niet op de naam van je kinderen kunnen komen, maar vergeet niet dat jij op dit moment niet in 'n makkelijk kabbelend schuitje zit, stress won't help. Rus an, ouwe, neem het zoals het komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Ik was nog niet vergeten dat ik me had aangemeld voor het dagpact, bij deze een droge afmelding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 april 2017 Rapport Share Geplaatst 22 april 2017 (bewerkt) 28 minuten geleden zei Lars: @haddock ik word over een maand 60. Ouwe zak...... Ik loop bijna zeven jaar op je voor. Mijn geheugen is een zeef en ik weet waardoor dat komt. Ik heb het geaccepteerd en er mee leren leven. Het is goed zo. Ik doe wat ik kan wat anderen niet kunnen, anderen doen wat ik niet kan. Ik hoef het neit meer alleen te doen. 22 april 2017 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden