rapilos Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Ja, en dan zeggen ze ; Je kan het toch altijd nog opsturen, die rekeningen Maar over een paar jaar kan dat dus ook helemaal niet meer, en dan zit je met de gebakken peren, want dan weet je niet hoe het moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Goeie morgen Gisterenavond m´n toetsenbord uit elkaar gehaald om schoon te maken. Doe ik al jaren en jaren gaat het..........Nee fout Ik had hem uit elkaar liggen want daar gaat het altijd fout. Dacht "nu kan het niet meer fout gaan". Wel dus, ik pak het toetsenbord met m'n verkeerde hand, en weet dat ik me dan daar mee bezig moet houden, en nergens anders mee want anders zakt m'n hand in een scheve stand en valt alles op de grond. Normaal hou je je hand gewoon recht wat je ook doet. Nu niet meer, dus heel m'n toetsenbord naar de sodemieter Alles lag op de grond en ik was zo kwaad dat ik er bovenop ben gaan dansen. Nu een nieuw mooi en vooral schoon toetsenbord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 gelukkig zijn ze niet erg duur Bol.ook goeiemorgen dus☺ Ikzelf heb een schone zachte verfkwast tussen mijn pennen en die gebruik ik bijne elke week een keer om mijn toetsenbord stof en kruimelvrij te meken.(gewoon ff op de kop dus) Ik heb nog nooit een nieuwe nodig gehad. Maar ik weet natuurlijk niet wat voor dingen jij er mee doet☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Toetsenborden: Er zijn tegenwoordig heel betaalbare toetsenborden die "spillproof" zijn: periodiek onder een lauwe waterstraal af/uitspoelen, uitkloppen en laten drogen: klaar! De grote merken hebben ze in hun programma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Een goed morgen aan iedereen , het is een lange tijd geleden dat ik op deze site was; sommige ken ik nog maar een groot deel zijn nieuw voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Welkom terug Zonnetje, er gaat hier geen lichtje schijnen, maar een zonnetje is altijd welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Dank je Suikertje , ik weet het is meer dan 5j geleden dat ik op deze site was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Hey Bor, mss recap maar ik herinner me jou Leef meer dan 5j in Israel, toen ik op deze site kwam was dat allemaal voor mij verwarrend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Mijn overdadig alcohol gebruik, de keuzes die ik moest maken voor mijn joodse vriend/nu man en my kids Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Toch wel fijn na zoveel jaar om terug op deze site te komen en mensen zich mij herinneren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Bor of Borretje sowieso ging er een lichtje branden dat ik je herinner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 en antw op je vraag met mij gaat het momenteel niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 daarom mss dat ik terug op deze site kom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Dag Zonnetje, Welkom terug, ik herinner je naam nog wel Gaat het qua alcoholgebruik niet goed ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Ha Zonnetje, ik weet t ook nog, je emigreerde destijds ik heette toen Jane4. jammer van de aanleiding, maar welkom terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Hey zonnetje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Ik weet helaas alles van gekneusde ribben. Voorlopig maar geen comedy"s bekijken Lars. Ben hier bezig dozen inpakken. Schiet nog niet erg op, maar begin is er. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Mijn strijkplank en strijkijzer kunnen ook naar stort. Staan hier 5 jaar ongebruikt. Hatzikidee, weg ermee Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Als iemand zich stoort aan mijn verhuisverhalen, gewoon scrollen.Vanmorgen geregeld dat ik mijn refusal iig tijdig heb en mee kan nemen. Dus drinken doe ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Goed zo Suiker! Heb je niks aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Ik bedoelde de strijkplank, niet de refusal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 En ik heb kunnen regelen dat hier komende vrijdag om half negen iemand is die me helpt die dag. En ze is ook nog eens van verslavingszorg, die schat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Alles droogt bij mij op wasrek, dus weinig kreuk. En overhemden heb ik weinig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Of nog makkelijker, gewoon aan je zelf hangen. Gewoon aantrekken dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Ja en ik voel me ook nog eens goed. hoppa, gun het iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden