Spring naar bijdragen

Even voorstellen


Klaske

Aanbevolen berichten

Oja tuurlijk, was ik helemaal vergeten! Iedereen mag weten hoe ik eerst heette, en je mag mn naam aanpassen. Bedankt, ook voor je reactie!! 

En hoe ik die verliefdheid over me heen moet laten komen en niet de leiding laat nemen weet ik echt niet. Volgens mij gebeurt nu vooral dat laatste, maar ik ga toch echt voor de groep en niet voor hem. En ik drink geen alcohol meer dus het komt nu wel heel erg binnen allemaal.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Charisma:

Oja tuurlijk, was ik helemaal vergeten! Iedereen mag weten hoe ik eerst heette, en je mag mn naam aanpassen. Bedankt, ook voor je reactie!! 

En hoe ik die verliefdheid over me heen moet laten komen en niet de leiding laat nemen weet ik echt niet. Volgens mij gebeurt nu vooral dat laatste, maar ik ga toch echt voor de groep en niet voor hem. En ik drink geen alcohol meer dus het komt nu wel heel erg binnen allemaal.... 

Het is altijd moeilijk als dit gebeurt, maar hou voor ogen dat het misschien geen echte verliefdheid is... .Net zoiets als verliefd worden op de psych of leraar of wat dan ook. Jullie zitten in hetzelfde schuitje en dat schept een band. Hou je gewoon aan de regels en als het over een jaar nog zo is..... dan kan je alsnog iets ermee doen als je wilt. Dat wordt vanzelf wel duidelijk als je zelf ook meer jezelf weer bent.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks Sheila. Word gewoon echt zenuwachtig als ie in de buurt is. Vandaag vriend van mij gesproken en die vertelde dat hij zulk soort gevoelens op een gegeven moment uit kon schakelen. Zou voor mij op dit moment ook handig zijn. Maar goed, misschien dat mijn onderbewuste via de hypnotherapie mij een handje mee gaat helpen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitschakelen zou ik heel knap vinden. Maar goed, het gevoel is wel lekker, daar kan je van genieten... haha.  Maar wie weet wat hypno doet inderdaad. Het werkt wel diep in, dus je weet niet wat naar boven komt. Ik kan alleen maar zeggen: Go with the flow...... Fijn weekend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag op de meeting groot deel van mijn leven verteld. Het gaat niet goed met mij, het janken staat me nader dan het lachen. Na de meeting met iemand gesproken over mijn dilemma op andere meeting, over mijn verliefdheid. Het lijkt misschien een kleinigheidje, maar ik ben op dit moment gewoon echt niet stabiel.

Het luchtte wel op. Zat eerst te denken om te gaan sporten om mijn hoofd leeg te krijgen, maar op een gegeven moment was de knop om, ik moest naar de meeting. Blij dat ik dat gedaan heb, ik voel me wat meer gesteunt nu. Denk dat de hypnotherapie toch echt wel wat doet, want beslissingen nemen is echt niet mijn sterkste kant. Therapeut zei de afgelopen keer dat mijn onderbewustzijn gaat aangeven wat ik nodig heb, nou, dit dus!! 

Nooit gedacht dat ik in een groep volslagen onbekenden mensen mijn verhaal zou kunnen doen, met mijn trekken van een ontwijkende persoonlijkheid.... I did it!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Herstel, ben ook wel benieuwt naar jouw ervaring met de hypno. Verwacht er niet teveel van, als je hetzelfde denkt als ik en meteen wil dat alles opgelost word, tja, dan word je teleurgesteld.

Ik heb het idee dat er wat meer in werking is gezet voor verwerking etc. Ik voelde me echt rot! Tja, dan krijg je niet het idee dat de hypno iets doet natuurlijk. Maar juist omdat ik me niet goed voel, zet ik nu wel deze stappen, waar ik eerst wat meer moeite mee had. Zit zelfs te denken om me nu toch ziek te melden, om hier verder aan te kunnen werken en mijn aandacht even op mezelf te richten. Volgende week moet ik weer beginnen met werken, maar ik weet niet of dat nu verstandig is.

Ik ga in ieder geval jouw draadje ook volgen nu. Krijg het er druk mee, maar ik vind het nu ook wel leuk eigenlijk. Het forum, de meetings, mijn echte gevoelens en geen nep-vrolijkheid door de drank. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist weer een sessie hypnotherapie gehad, de 3e van de 4. Tjee wat komt er een hoop los! 

Heb het gevoel alsof ik in een rouwperiode zit, en was aan het twijfelen of het toch geen depressie was. Mijn gevoel blijkt juist te zijn, het is een soort van rouwperiode, ik ben aan het loslaten...

Tijdens mijn sessie vandaag kreeg ik een dikke knuffel van mijn overleden moeder. Zover ik me kan herinneren is dit de 2e knuffel die ik heb gekregen van haar. En ik heb het idee dat die eenzaamheid die ik al tig jaar met me meedraag, niet van mij is maar van haar. 

Heel apart om mee te maken dit allemaal.... ga het nog eventjes laten bezinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Op 13-8-2017 om 08:22 zei Charisma:

Nicky, het is denk ik vooral dat ik vastberaden ben dat ik het een jaar vol wil houden. Als ik dat streven niet had....

@Charisma Ik citeer even bovenstaande regel van 13 augustus.  En ik las je bericht op het jaarpact. What happened? Je was al een eind op weg en zo vastberaden. En nu vind je het zelfs niet eens erg...

Geen verwijten hoor, wél oprechte interesse. Hoop dat het goed gaat met je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat naar Charisma, ik herken dit eigenlijk wel heel goed. Proberen goed te blijven doen, even flink doorbijten en er dan eigenlijk niet de waardering voor krijgen. En dan is er die knak en ga je inderdaad naar de supermarkt om die fles mee te nemen, want dat helpt. Zo voel je even niet. Ik moet je niet zeggen dat het geen zin heeft om die fles te pakken, want dat weet je minstens zo goed als ik.

Inderdaad naar de huisarts (laat die even ajb weg) herken je valkuilen en probeer hier van te leren, altijd de lat te hoog leggen, niets met mate.. sterkte Charisma neem tijd

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hup naar de huisarts inderdaad. Je hebt eerder een burnout gehad, je weet hoe het is dus ga maar volop in de remmen nu.

Jou zomaar even volledig verantwoordelijk maken voor de toko pfff:angry:, die manager is 'koekkoek' zeggen wij dan hier thuis.

Je hebt je best gedaan, tijd om voor jezelf te zorgen nu!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Charisma:

Het gaat me niet om waardering, ik kreeg gewoon echt flink op mijn kop dat ik hem hiermee lastig viel. Dus ik mag hem niet vertellen dat we een probleem hebben en de winkel misschien dicht moet blijven, en ik mag al helemaal niet hem om hulp vragen. 

Wat een klootzak die manager. Hij wordt betaald om dit soort dingen op te lossen. Gewoon ziek melden want je klinkt ook ziek of anders word je het heel snel op deze manier.

sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft geen zin hoor om naar alles te kijken wat je niet goed zou doen.. er zijn zoveel dingen die je wel goed doen. Leg de lat niet altijd zo hoog.

Je doet zo je best voor het personeel en steekt opnieuw je nek uit om goed te doen voor anderen. Zet jezelf eens een x centraal en dat die bazen het niet horen, laat het maar in het honderd lopen dan. Er zijn nog teveel bazen die enkel aan de centen denken en te weinig aan de mensen, helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Charisma:

Maar ik ga dus echt geen 7 dagen werken, 80 uur achter elkaar... no way!!

Precies. Je hebt je ziel niet aan je baas verkocht. Je werkt X uren en dan krijg je X salaris en dat is het. Je bent geen machine en je hebt een privé leven buiten je werk. 

Succes hee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het ermee eens hoor Bumperjim, alleen werkt het vrees ik niet altijd zo in de praktijk, zeker als je in team werkt. En als ik het zo lees Charisma ben jij iemand die goed wil doen voor anderen en dan ook snel zal overnemen, waardoor je soms jezelf knel rijd.

Als je merkt dat het echt niet meer gaat en ze niet naar je zullen luisteren, ga je inderdaad het best naar de dokter zodat je jezelf niet verbrand. Ofwel ga je toch en vraag je dringend nogmaals om een meeting waar je nog eens duidelijk de puntjes op de i zet. Maar Charisma jij kunt zelf het best inschatten hoever je zelf zit hé.

Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks allemaal. Ondertussen heel veel bijgepraat met anderen hierover, ben nog ff aan t dubben wat de beste oplossing is. Feit is in ieder geval dat ik het gedrag van mijn manager door ga spelen, hij komt hier niet mee weg.

Voor de rest morgen even afwachten wat de huisarts en de vertrouwenspersoon te melden hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...