Spring naar bijdragen

Maandag 10 april

Vasja

Aanbevolen berichten

Jopie, woon je nu in een camper? Het hele jaar door? Heb je nog ergens een postadres?
Jij doet toch maar (als het zo is) waar ik vaak van gedroomd heb.. en waar ik tegelijkertijd ook voor huiver.
Ben zo tegenstrijdig: gek op luxe én gek op primitief... compromis is dan regelmatig met de camper er op uit. Maar wel een huis
en autootje voor 'achter de hand'...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jep Koh.  Ik leef erin. En dat bevalt. Meer dan ik vertellen kan. 

Maar met inschrijfadres/huis en met werk. 

Zonder werk (vast contact met mensen) zou ik vermoedelijk net te veel onthechten/ontwortelen. Je verstaat je omgeving niet meer, of andersom. 

En eenvoud......ach....ik mis niets. Echt niet. t Is eerder dat je iets bewuster leeft mbt de inhoud van "nodig hebben". Das gek genoef juist verrijkend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi jopie.
't Trekt me wel heel erg. Maar ik blijf ook graag bij m'n ega. En die heeft daar niet veel trek in buiten de vakanties en (lange) weekeinden.
Gelukkig kan ze regelmatig een weekje vrij bij elkaar sprokkelen en ruilen...
Dus blijf ik lekker van twee walletjes eten.  Omdat 't kan. ;):heart: (Ons campertje staat onder ons huis in de garage, dus zó voor 't meenemen..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kohtje:

jOwan, grapjas, vee lbeschilderde IJssel is een schildersvariant op veel bezongen en/of veel beschreven. ;)
Enneh... je komt er wel eens doorheen gevaren? Hebbie een boot of zo?

Nee, want er geldt een spreekwoord: koop een boot en werk je dood.....
Ik vaar een paar keer per jaar mee op een binnenvaartschip, als opstapper en vervanger van iemand die af en toe liever een week aan wal is, snap je dat nou?
De IJssel biedt dan vanaf de Rijn toegang tot Kampen en Friesland en Groningen.
Verder heeft mijn vriendin een zeilboot op de limlandse Maasplassen, da's meer koffiedrinken en BBQ-en. Die boot komt hooguit een keer per jaar buiten dat gebied. Maar is wel leuk. Op een zeilbootje is mijn "vaarcarriere"  begonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...