bolletje Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Me vandaag zo goed gerealiseerd dat ik goed uit die beroerte gekomen ben. God zij dank. Wel wat schoonheidsfoutjes en verborgen gebreken maar de vrouw waar ik over heb geschreven, die onder de dragonder terecht kwam, moet hoogstwaarschijnlijk opnieuw geopereerd worden aan haar heup. Wat een ellende en ze is al zo erg getroffen door de beroerte. Vreselijk voor haar. En dan kan ik nogal eens vallen omdat ik vergeet m'n been op te tillen als dat moet maar dat is maar een peulenschilletje in vergelijking met haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Goed om dingen af en toe in perspectief te zien hè bolletje en knap van je! Ik moet lachen om 'dragonder' xD ,><, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Maar het is ook echt een hele ????? nou ja, laten we zeggen, stevige vrouw, maar met o zo'n klein hartje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Nog niet gelezen hoe het met iedereen is, maar we zijn net terug van de weekend kust. Nogal fijn gehad. Fijne avond allen. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Lars! Ik heb het hele weekend aan je gedacht. Gewoon zo van: wat zou Lars nu doen? Kwam doordat ik ook weg was. Gezellig gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 En weer terug, 2000 km erbij op de teller. Ontzettend fijne en leerzame dagen gehad, ik kan weer even vooruit! Uiteraard, droog, nuchter, clean, abstinent, schoon enzovoorts. Fijne avond. Sita2 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Wat heerlijk jowan! trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden