Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 maart 2017

Aanbevolen berichten

Vlokje wat jammer dat je je weer zo negatief uitlaat. 
En waarom? 
Ik weet niet of het is om de berichten van Jannigje in twijfel te trekken 
of dat je inderdaad vindt dat er maar gelijk een claim moet worden ingediend.
In beide gevallen heb ik er moeite mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Lars:

*

Ik lees t bericht van vlokje niet zoals jij t leest. Maar ik ken vlokje niet zo goed en de ervaring die ik met haar heb is enkel positief. 

Dus nee ik sta niet op. Bovendien vind ik t een tegen allen dreigement storend.  Ik heb maar één iemand weten vertrekken naar aanleiding van een bericht van Vlok. Ik ken iemand die er een boel meer heeft weggejaagd.

Claimsgewijs? .... laat ik stellen dat dat ook in me opkwam dus een absurd idee vind ik t niet moest je er ook mee vooruit geraken natuurlijk. En denk niet dat dat t geval is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je ongelijk hebt, ga je je excuses aanbieden? T zou fijner zijn dat dat in eerste instantie niet hoefde..

Er zijn er hier nog die niet terugkomen op bepaalde dingen en toch keuvel je daarmee. Waarom viseer je vlokje? 

Maar goed..ik lees niet wat jij leest. Het zal voor een groot deel om ervaring draaien.

Laters

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, bedoel je dat je denkt dat ik lars opzettelijk quotte om hem ten schande te brengen? Ik begrijp je bericht niet zo goed. Eerlijk gezegd kwam dit in geen miljoen jaar op in mijn gedachten. Ik mag lars heel graag, al van in t begin. Wat heel duidelijk was en doe dat nog steeds. 

Hij uitte zijn mening, ik vond die te fel en reageerde. No big deal. Voor mij had lars zijn reactie nooit hoeven weghalen.

Ik zie niet in waarom ik dat hoef te doen. Of lars moest zich er ongemakkelijk bij voelen dat t er nog staat. Dan hoor ik t wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee Fleur, ik bedoel geen opzet, maar als iemand op een posting terug komt en die verwijdert

is het gewoon netjes om dat ook te doen.  Dat is ook het jammere aan quoten vind ik persoonlijk.

Maar iemand verwijdert niet zo maar een posting. Ik reageer ook wel eens impulsief en zou dat niet graag gequote zien. Dat verdubbelt

het sensatie-gehalte, als ik tenminste niet nu ook verkeerde woorden gebruik. Ik hoop dat je het snapt en er doorheen leest (sensatie dus)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...