rapilos Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Moet je toch gewoon in de supermarkt kunnen kopen hoor Lika Misschien bij het 0% bier, of de 0% jills ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Niet bij onze heer Heijn. Maar die is maar klein. Ook niet bij de Jumbo :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Niet bij onze heer Heijn. Maar die is maar klein. Ook niet bij de Jumbo :-( Oh, jammer joh, Ja, bij ons wel mega-supermarkten Dat dan weer wel Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Ga ook lekker naar bed En nuchter ook nog Lika en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Ik ga ook een poging wagen. Vandaag mijn eigen kussen van thuis gekregen. Misschien helpt dat. Welterusten smart en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Dat is fijn Sing Trusten smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Ik moet nog wachten tot de stoofperen rood zijn en daarna proberen of het slapen weer lukt. Ik meld me weer succesvol af. Een fijne dag was dit weer. Â welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Jannigje jammer dat je de kracht niet had om het hier te melden dat je don derdag zou gaan drinken. Hoop de volgende keer beter. Ha Bolletje, er is sprake van een misverstand. Ik ben niet gaan drinken hoor !!, Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Nog even een later seroxat reactie. Ik heb het jaren geleden gekregen en dat ging toen redelijk goed. Maar omdat ik de overtuiging had dat ik wel erg zwak was als ik niet zonder ad kon ben ik er zelf mee gestopt. Ik moest het alleen kunnen, zonder medicatie. STOM. STOM STOM, ik herhaal: STOM. Ik heb toen niet alleen niet goed afgebouwd, ik heb blijkbaar ook mijn eigen glazen daarmee ingegooid. Toen ik namelijk weer in een nieuwe depsressie belandde en ik het middel weer kreeg voorgeschreven, sloeg het niet meer aan. Dat kan gebeuren ( hoeft niet). Ik had toentertijd een huisarts die me liet starten en stoppen van de ene dag op de ander: FOUT Volgens mij moet je alle ad afbouwen en opbouwen. Ik ben nu begonnen met nortrilen. Iemand die daar ervaring mee heeft? Liefst goede? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden