Sita2 Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Ik probeer me op mijn scriptie te focussen maar er zijn teveel leuke survival programma's op tv haha. Wat anders dan de intocht. Dat is feest lees ik al. Tv uit ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Mijn kleindochter krijgt er nog niets van mee. Die is bezig om te begrijpen waarom ze niet meer met haar beentjes kan trappelen. Gipsbroek arm schaapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Tv uit ? Maar maar maar.... het is zo leeeuuuuk! Je hebt gelijk! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Zodra Sint van boord stapt, gelooft zoon weer volledig. Bijzonder jochie. Weekend betekent hier even met thuis bellen. Was fijn, ophangen not so much. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Hou je vast aan die momenten Quinn hoe moeilijk ze ook zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 En ineens overvalt me de gedachte Waarom zou ik altijd gestopt willen blijven:, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Ik voelde me echt genaaid door mijn ouders toen ik ontdekte dat Sinterklaas en piet niet echt bestonden. Was wel altijd blij met de cadeautjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 En ineens overvalt me de gedachte Waarom zou ik altijd gestopt willen blijven:, Waarom zou je niet gestopt willen blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Sowhat, omdat je een binge drinker bent en heel veel voorbeelden gezien hebt van doodzuipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Niet beginnen dus, want dan is het einde zoek en je geniet er niet eens van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Van jou zelf geleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Lars,omdat ik soms los van mijn hoofd wil zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Ik heb vanmorgen ergens gelezen hoelang je al droog staat. Is het alleen een gedachte? Of plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Gedachte en plannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 schrijf dat wat in je hoofd zit er dan gewoon uit, doe ik ook regelmatig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Kunnen we je helpen? Ik misschien niet maar iemand anders en hoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Dat lijkt me een vrij desastreuse reden om weer te gaan drinken Sowhat. Zijn er geen andere manieren om los van je hoofd te geraken? In buddhistische sferen is los raken van je hoofd een hoofddoel. Maar drank nemen ze niet als een van de wegen daar naar toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Mag ik vragen waarom Sowhat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Wat is er aan de hand Sowhat? Kun, wil je meer vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Ik ga er maar even rustig bij zitten,moet vanavond ook nog op visite. Soms wil ik gewoon even helemaal niets meer,maar vooral even niet meer denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Sterkte Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Sorry dat ik het moet zeggen maar je haalt ook wel altijd veel op je nek. Denk dat rust nu wel heel belangrijk voor je is. Ik wil er zijn voor je, maar wil de druk er ook niet op leggen. Ga goed Sowhat! ik blijf spiekend aanwezig als ik iets betekenen kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Klopt Spud, Veel werk te doen,veel verplichtingen,te weinig ontspanning en nog altijd zorgen om studentenzoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Sterkte vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 (bewerkt) Sowhat, ik herken dat wel, alleen de drank maakt het erger zodra de nevel weer optrekt, maar dat je weet je zelf ook wel. Oh, enne, als je toch gaat drinken vertel ik het tegen de Sint en dan ga je mee in de zak van Piet, en die heeft een hele grote, dat weet ik! 12 november 2016 bewerkt door Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden