smart Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Voelt een beetje agressief die vraag Bor. Ik hoef Meya niet te verdedigen, maar.... ik mis eigenlijk jouw eigen openheid hier een beetje. Ik stelde je van de week een vraag - je bent niet verplicht te antwoorden - zeker niet. Toch durf je die ander dan wel te bevragen? Dat is apart in mijn ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Jouw quote van Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Droog! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Oh... hoelang jij nu droog staat. Hoe het gaat.... dat je support verdiend, echter.... en dat je vaker meer helder klinkt.. die 1e dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Even een onbelangrijke vraag: waarom is sinterklaas al aangekomen bij jullie? Die komt toch pas op 6 december? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Ik weet het niet Jen, hij is dit keer wel erg vroeg... Zullen wel commerciele belangen achter zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Eh..dan gaat hij weer weg. Ik heb zo'n gevoel, dat je de laatste jaren weinig cadeautjes van hem hebt gekregen? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Hij komt altijd rond deze tijd aan,de tijd voor schoenen zetten, 5 december is het pakjesavond en 6 december is de Sint alweer op weg naar Spanje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Ik ga mijn bed opzoeken. Morgen weer op tijd op en naar een brunch. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Toen ik een weekje later bij de psych kwam vroeg ze me; "En....?" En toen dacht ik wat ben ik ook een, ja, dat ja. want het stoort in mijn therapie..het stoort in mijn leven. (God wat klinkt dat zwaar maar dat is zo) Oh nu snap ik waar je staat! Klasse, echt supergoed van je. Echter die laatste regels begreep ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Ging iets mis Toen ik een weekje later bij de psych kwam vroeg ze me; "En....?" En toen dacht ik wat ben ik ook een, ja, dat ja. want het stoort in mijn therapie..het stoort in mijn leven. (God wat klinkt dat zwaar maar dat is zo) Die laatste regels begrijp ik niet zo goed. Wat stoort er dan? Overigens superknap van je! Ik wist dat echt niet. Logisch dat er nu veel gebeurt.... dat geloof ik best!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Moet nodig mijn bed in, deken al aan... heerlijk Nogmaals welterusten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 november 2016 Rapport Share Geplaatst 12 november 2016 Oh. Dus die schoenen blijven een hele maand staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Meld me droog af voor het dagpact vandaag. Had het na het eten savonds thuis wel even moeilijk maar toen ik de deur uit ging lukte het weer. Slaap lekker mensen Sita2 en Momentum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Grappig. Wij hebben geen pakjesavond. Op 5 december de schoen, met een wortel voor de ezel, een sigaar voor sinterklaas, en een pintje voor zwarte piet. Hmm, kennelijk ging er in mijn opvoeding al iets mis :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 De schoen wordt in komende 3wkn tot pakjesavond een paar keer gezet. Bij ons op woensdag en vrijdag..volgens mij toch echt niet standaard elke dag! Ik hoor ze hier nu net naar beneden sluipen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Mijn god, en daar zit elke keer iets in dan? Zit qua Vlaanderen betreft overigens ook achter, dat heb je dan als je zelf geen kinderen hebt.pakjesavond en rijmen zijn er nog niet, maar de intocht in Antwerpen blijkbaar wel, en het gezeur over regenboogpieten ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Mijn god, en daar zit elke keer iets in dan? Zit qua Vlaanderen betreft overigens ook achter, dat heb je dan als je zelf geen kinderen hebt.pakjesavond en rijmen zijn er nog niet, maar de intocht in Antwerpen blijkbaar wel, en het gezeur over regenboogpieten ook. Bij ons zat er in de schoen alleen snoepgoed en pas op pakjesavond cadeautjes, maar dat verschilt heel erg per gezin geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Hey, VMekke was hier, leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 november 2016 Rapport Share Geplaatst 13 november 2016 Hier ook echt geen grote kadootjes hoor! Handje pepernoten met een brief, lippenstiftje, chocoladeletters oid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden