Sita2 Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Pfft, wordt steeds lastiger zoeken waar het laatste dagpact rijtje is. Of ben ik nu een zeur? Vandaag drink ik niet! Dagpact: Momentum QuinnBorLarsRapilosLisette Spirit Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Elvis is ook dood, en mijn opa en oma, en Jezus...allemaal dood. En nog veel meer, maar die zijn niet belangrijk genoeg om te noemen. De onbelangrijke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 (bewerkt) Ik ben ook voor het kortstondig beledigen van anderen. Het kost zoveel tijd om de kern van de tekst: "Bek houden en nu weer normaal doen." te verbouwen naar een vragende zin die zelfinzicht moet geven naar de kern van probleem zodat iemand zelf tot inzicht zou moeten komen en daar een mee aan het werk kan gaan...."Bek houden en normaal doen" is toch niet beledigend? Hooguit een oordeel ovet wat normaal gedrag is. Maar we oordelen continu. Of je moet zeggen dat iemands gedrag als abnormaal bestempelen beledigend is, maar dat zou óók een oordeel zijn natuurlijk, want wat is er eigenlijk mis met abnormaal? En stigmabevestigend bovendien. En ook nog eens een open deur, want als mensen met een middelenstoornis wijken we immers allemaal af van de "norm".Maar ik snap je punt wel. Het gaat vast ook om de regel dat een post "helpend" moet zijn. (Is dat een regel?) Wie beoordeelt dat en op basis waarvan? En wat voor de een werkt, helpt de ander niet, en zo voort. 11 november 2016 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Duizend bommen en granaten! Motje, Basji Boezoek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 (bewerkt) Ik ben het er wel mee eens dat we het fatsoenlijk moeten houden hier. Naar mijn mening hoort daar bij dat we elkaar in onze waarde laten. Gedrag mag bekritiseerd worden, denk ik. Iemand is dus geen * , maar doet hooguit *. Kom ik daar mee weg? Wat me laatst wel stoorde dat ik mijn "geuzennaam" , waar ik overigens niet trots op ben, niet mocht gebruiken. Zie hiervoor: http://gtb.inl.nl/iWDB/search?actie=article&wdb=WNT&id=M090002 Mijn twee cent. 12 november 2016 bewerkt door moderator Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Ja, ik geloof dat we hier wel met een paar Basji-bozoeks zijn. In de betekenis van "kapot hoofd", zonder leider.... https://nl.wikipedia.org/wiki/Basji-bozoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Ik ook, maar ik heb al 2 broodjes op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Ik kan het allemaal niet meer volgen, basji bozoek en zo. Hier in Vlaanderen zonet sinterklaas en zwarte piet tegen gekomen in een kledingwinkel. Vind ik toch een beetje overdreven vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Hou vol Spirt, je bent het waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Tot later Spirit. Zit me al de hele tijd af te vragen of het ongepast is om je alsnog innige deelneming te wennen, bij deze doe ik het maar gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 (bewerkt) En nu is ook Leonard Cohen alweer dood. Hoewel de Nobelprijs voor Literatuur niet bij liedjeszangers thuishoort, had hij hem mijns inziens meer verdiend dan Bob Dylan. En Victor Bailey ook al.. Great gig in heaven Ze gaan bij bosjes.. 11 november 2016 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Lastig tijdstip dit altijd, vrijdagavond... vooral als je 24 bent en al je vrienden zich afvragen waarom je ineens wijn afslaat... en de rest het ene na het andere glas weg tikt. Ik heb maar cassis meegenomen Momentum en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Schrik er altijd van dat Toots Thielemans ook buiten België bekend is. herinner me nog tijden als toerist in Verweggistan waar Belgium geassocieerd werd met Dutroux en met the muscles from Brussels. Potverdekke, it is great to be a Belgian... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Goed bezig Lisette .. straks denken ze dat je zwanger bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Ik vind het heel moedig Lisette! Lisette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Ben toch stiekem blij dat ik het nummer you want it Blacker blanco heb gehoord voordat de media het ging analyseren. En mij op mijn bordje legde. Nu heb ik die eerste beleving nog en die vind ik beter dan de rede of oorzaak of voorbode achter zijn dood te zoeken in zijn nummers. Mijn broer was groot fan, zodoende dat ik ook in aanraking met hem kwam. En de nummers eruit pikte die mij aanstonden verder wist ik niet zoveel over de beste man. Behalve dan dat hij al bekent was toen mijn ouders jong waren. Zoals deze: n dat hij voor mij gewoon een rust gevende stem had en bijzonder rakende nummers had. Jammer dat de media me nu wil beïnvloeden en me geen kans laat om op mijn eigen manier zijn nieuwe album te beluisteren en te interpreteren. Al is het maar uit respect voor die man. Gaat wennen worden aan de nieuwe artiesten nu de legendarische zachies aan gaan verdwijnen. Ik ga het uur van de wolf stiekem toch maar kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Meen je dat Spud? Verrast me van jou. Ik denk dat ik me alleen door analyses laat beïnvloeden, wat kunst betreft dan, als het gaat over zaken waarbij ikzelf geen zak voel, waar ik niks van snap,... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Dan wel, maar ik voel soms wel iets bij dingen en dan plak ik er mijn eigen verhaaltje aan vast. En met dat nieuwe album van Cohen heeft de media mij geen tijd gegeven om dat zelf te doen. Dus ja ik meen dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Dat heb ik van David Bowie geleerd. Dus nu wacht ik een paar jaartjes om het album helemaal nog te luisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Verras ik je in het positieve of in het negatieve, Jen? Nice to see you here again, alleen de rede dan niet zo hè. Maar tof je hier weer te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Goed bezig Lisette .. straks denken ze dat je zwanger bent Hahahaha dat zou wat zijn!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 (bewerkt) Ben de boel weer aan het overschreeuwen geloof ik. Tenminste mezelf veel achter elkaar te zien roept bij mij het gevoel op dat ik weer eens iets moet gaan doen met de katten ofzo. Ik lees nog wel terug van het tablet, veiliger om dan niet in te loggen en me te moeien. Ik ben namelijk lui typ graag met een toetsbord Fijne avond nog! 11 november 2016 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Lisette, toen ik 24 was en stopte met drank maakte ik er een hobby van om toeschouwer te zijn van mensen die langzaam dronken worden. Viel me op dat dat niet langzaam gaat, maar eigenlijk plots dat je ze ziet veranderen. Frisdrank werd soms wel erg plakkerig dus tussendoor dronk ik ook wat spa om de plak in mijn mond weg te spoelen. Maar ach, laat ze lekker denken dat je zwanger bent, hoe makkelijk kan het zijn om al die vragen te voorkomen. Weten ze morgen vast toch weer niet dus de smoes kan dan voor herhaling vatbaar zijn. Goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Soms kan ik me zo moedeloos voelen hier. Wat kán, moet ik doen om het tij te keren. Ik probeer alle zeilen bij te zetten. We doen zo ons best. Het irriteert me mateloos dat ik geen invloed heb op zaken die ik anders zou willen zien. Soms lijkt het allemaal niet te mogen ofzo. En ik drink niet vandaag. Daar heb ik dan wel invloed op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2016 Rapport Share Geplaatst 11 november 2016 Spud, je verrast me in de zin dat ik je altijd zag als iemand die zich niet al te veel door anderen liet beïnvloeden. Misschien in het negatieve dus, maar dat klinkt nogal onaangenaam, en zo zwaar bedoel ik het nu niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden