Kohtje Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Leuk. Zelf houd ik al jaren in mijn (papieren) agenda dagelijks bij hoe lang ik op deze aardbol rondhang (vandaag dag 21764) en hoe lang ik clean van alcohol ben (vandaag dag 2916). Is een tik van me. Niet nuttig maar voelt noodzakelijk. Dat heb je met tics... Lika, smart en Nada reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Wat een handig kalendertje! Ben ik al een heuse 23147 dagen op weg.... in dit leven... Je gaat goed! Houden zo!! Nada en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Grappig mijn kleindochter is 189 dagen oud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Nog gefeliciteerd met je 3 maanden! Leuk tellertje inderdaad ik nu alweer 86 dagen droog. Op naar de 3 maanden! Kan de kunst mooi van jou afkijken. Ik vind je ook zo super sterk overkomen Nada! Nada reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Hallo Nada, hoe is het ermee? Het zou nu 10 maanden moeten zijn. Alles naar wens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden