tomtom2 Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Nog sterker, mijn hotel zit overmorgen rond de hoek van Trump Tower! :-) Ach, volgens mij gaat Clinton echt dik winnen uiteindelijk: storm in een groot glas water.. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Wow, over de grote plas!! Gaan we blij worden van Clinton? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Als het Trump maar niet is Hoe gaat zijn kamp reageren bij verlies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Eng?! Ik ben vet - vet ! - jaloers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Iedereen hier zal blij zijn als deze farce voorbij is. Clinton is dan het minste van twee kwaden uiteindelijk maar het gaat, letterlijk, helemaal nergens over. Mijn Amerikaanse collega's schamen zich rot, de EU is niet alleen maar slecht als je het zo bekijkt:-) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Het kamp van Trump gaat doen wat het altijd doet: een blik bier opentrekken en de volgende conspiracy theory bedenken.. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Ben net terug van een event van de kinderen. Voor mij regelrechte hel; iedereen lekker in het zonnetje aan het koude bier. Ik heb niet gedronken en ben erg blij weer thuis te zijn. Vol, Meya en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Wat goed Sita, Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Daar log ik nog even voor in. Sita, wat fijn!! Wel genieten nu, hoor! Lekker helder hoofd, geen schaamte/schuld/spijt. Het is je gelukt, dat is hoopgevend. En de lat lag behoorlijk hoog als ik het zo lees. Sita2 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Sita, blij voor je. Volgende stap is kalm van je eigen drankje te genieten, icetea of iets dergelijks. Tong, keel. Op een mindfullness manier te proeven, je eigen ruimte visueel te maken, je eigen bubble, en je - no way - te laten verleiden door wie of wat dan ook. Power geeft dat. Slaap goed!! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 En zandloper, hoe is ie daar!? Wel raar een dag zonder Bor hoop dat het goed was en droog door te komen. Best lastig Bor. Ik weet niet of je dat plan had...? Hoe gaat het met Meya? Jij bent ook een zelfdoener he? Of? Van jou leerde ik hoe het lezen via de mobiel werkt.... handig! Ik begin in mezelf te praten... hm, slapen maar, bed is al warm, fijn Slaap goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 7 november 2016 Rapport Share Geplaatst 7 november 2016 Droog! rapilos, Momentum en Nadia reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden