Gast Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 gewoon een hobby zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 ik ben te grapp!g en direct Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Lars, op tijd naar bed met een warme melk of thee met iets lekkers erbij? Heeft voor mij altijd iets troostends. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Weer droog ! Welterusten alvast Momentum en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 5 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Ik meld me droog af,na een turbulente dag. Welterusten alvast. Sita2 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Een hele leuke dag, gevolgd door een avond vol gedoe met dingen uit het verleden. Bah. Nu malen en malen die gedachten door mijn hoofd. Geen moment trek ervan gehad, wel zoiets van "prut, prut, prut, waar was ik mee bezig dat vier jaar na dato dit nog weer (terecht) ter sprake komt. Onderdeel van het scheepje leeg scheppen zullen we maar zeggen. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Ik ook. Â Even welterusten wensen. Heb mijn gastkindje te logeren en ik sta in een kalme familiestand van gezelligheid. Op tijd in bed en bijtijds eruit voor een dag sauna, zin in! Â Bor: leuke verjaardag morgen! Â slaap ze... Â Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Fijn (en royaal) dat je het terecht vindt, tomtom, dan kun je er tenminste wat mee. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 meld me morgen nog wel even basta en tomtom2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 5 november 2016 Rapport Share Geplaatst 5 november 2016 Je hebt niks fout gedaan Bor, alleen lopen dat soort dingetjes af en toe zo.. Ik wens U allen een prettige nachtrust, na een uurtje malen over wat er vanavond grbeurd is, ga ik nu proberen te slapen. Houd het droog allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Gossiemijne zeg... overal zit aardappelpuree. Of d'r een aardappel ontploft is, of zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Droge afmelding! rapilos en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden