Nadia Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 Ja, scholEN, dik meervoud. En ergens denk ik ook dat we op moeten houden met deze martelgang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 Hai lady jane en rapilos leuk oude bekende Ik heb van alles geprobeerd rapilos alleen het weekend drinken maar dat gaat op ten duur toch fout en was gewoon terug bij af een verkeerde snoepje en dat wil ik gewoon niet meer dus nu moet het lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 En hoe is het met jou rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 Nou snoep, je klinkt vastberaden Dat is mooi, meeste kans van slagen he Met mij is het eigenlijk wel prima. Na weer een behoorlijk tijdje jo-jo-en, lijkt de knop nu weer om Over een kleine week alweer 2 maanden droog. Gaat bijna moeiteloos deze keer basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 Ik moet naar de supermarkt, heb geen voer in huis. Ik doe mijn jas aan en meteen schreeuwt Elke cel in mijn lijf om alcohol. Aargh!2@#$! tot zo, A Niet doen he Artax Denk erom, je staat op het jaarpact he ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 Nadia, Net als wat Lars zegt; Hij kan misschien met losse cursussen en opleidingen toch nog een eind komen. Maar dan kan het wel wanneer hij dat wil, en daar waar zijn interesses liggen. Je ziet wel vaker, dat het op die manier alsnog goed komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 Dan gaan we haast gelijk op op dit moment vind ik het wel moeilijk worden en gaan de stemmentjes weer opspelen maar weet dat ik daar door heen moet denk dat ik het altijd wel moeilijk blijf vinden maar alcohol maakt mijn ook niet gelukkig en verpest ik ook mijn leven mee dus er is geen keus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 Ja snoep, die stemmetjes komen en gaan, in een soort golfbeweging vaak he. Volhouden hoor. Wordt vanzelf gemakkelijker. De aanhouder wint tenslotte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 Top Artax ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 Ja, hij zit tenminste niet in Calais. Dagpact geslaagd. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 Kom ff afmelden, hoog en droog. Ben net terug van de AA-meeting, zeg ik nederig. Fijne avond! rapilos en Meya reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 Fijn Lars je te 'zien' niet veel van je gelezen maar als je wat schrijft ben je prettig aanwezig Bor andere situatie dan waarin jij zit Deze jonge meid is psychiatrisch- klein voorbeeldje: ze heeft angsten en ze is bv bang dat wanneer ze de kleine vast heeft dat ze hem laat vallen- uit het niets legt ze hem dan neer Een zielig meisje vind ik en ik vermoed een moeilijke jeugd Het mannetje wordt in allerlei rare houdingen vast gehouden- ik geef het wel aan en ze doet haar best het vergt alleen een hoop energie (tenenkrommend om aan te zien) Voor mij is ze onvoorspelbaar kan zij niks aandoen Het is alleen mijn moedergevoel die het liefst op dat moment hem wil beschermen en uit haar handen wil rukken- ik zit dan ook altijd dicht bij hen Ze zal hem in dat uurtje ook niet snel aan mij geven want ze is op dat moment in haar ogen terecht eventjes de moeder Ze is erg gesteld op me en dat koester ik want dat had ook anders kunnen zijn Ik zal nooit de bezoeken tegen werken- voor de identiteit van mijn zoon vind ik het belangrijk dat hij haar leert kennen en hoop ik voor hem dat ze blijft komen ook in de toekomst Ze worden beide ambulant begeleid en ze komen ook altijd met begeleiding Niet te vergelijken toch Bor? Nog tips? Op welke leeftijd werd je zoon uit huis geplaatst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 Droge afmelding, Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 24 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 Dagpact geslaagd Welterusten rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 24 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2016 Ik heb net de film 'Genius' gezien, over schrijver Tom Wolfe. Er werd één keer een slok cola gedronken, ik dacht door Hemingway, en verder whiskey, whiskey, whiskey... dus jullie zijn gewaarschuwd. Ik zal op rokendebaas ook nog even alarm slaan, wát een gesmook, om beroerd van te worden. Maar verder mooie film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2016 Rare dodo ik, ik zit na veel schrijfwerk nog midden in de nacht me op te winden over een badinerende opmerking over Tomtom van gisteren over alcoholgebruik. Snap van mezelf niet dat dit me zo boos kan maken terwijl ik zelf drink. Of misschien juist daarom? Ik zie me horen in een tussengroep. Probleemdrinkers. Ook pittig. Maarre,... ik onderzoek... en geloof in de kracht van die mij voorgaan. Veel respect, diep respect echt. Mij lukt het niet. Slaap wel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 En ja daar is snoepje weer sinds 5 augustus weer gestopt en hopelijk voor altijd denk dat ik nu wel weet dat ik niet met alcohol om kan gaan hoop dat ik hier weer een beetje steun uit kan halen snoepje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden