Spring naar bijdragen

Maandag 19 september

Momentum

Aanbevolen berichten

was afgelopen weekend in Glasgow i.v.m.

mijn hobby op muziekgebied en heb zaterdag

in de bar van mn guesthouse wat gedronken

en mij gelukkig niet laten gaan

voel me verders ook niet schuldig of wat dan ook !

Ik zou me echt helemaal kapot schrikken, want ik wil nooit, nooit, nooit meer drinken en na zo'n weekend zou het zegel verbroken zijn.

Daar gaan we weer, zou ik denken.

Maar dat heb jij gelukkig niet, je hebt je niet laten gaan en je hebt de droge draad meteen weer opgepakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MarQ, ik had het beeld van je gekregen dat je geheel wilde stoppen met drinken. Misschien heb ik niet goed gelezen, of je niet goed begrepen.

Als het je plan is geweest om af en toe wat te drinken, dan heb je dit goed gedaan. En kun je blij zijn dat het goed is afgelopen.

m'n plan was niet om af en toe te drinken want dat is gewoon geen goed uitgangspunt

maar het is in sommige situaties zo verdomd lastig want alles wat met alcohol te maken 

heeft is overal en altijd aanwezig tenzij je in een hutje op de hei woont.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

m'n plan was niet om af en toe te drinken want dat is gewoon geen goed uitgangspunt

maar het is in sommige situaties zo verdomd lastig want alles wat met alcohol te maken 

heeft is overal en altijd aanwezig tenzij je in een hutje op de hei woont.......

En juist omdat je niet in dat hutje woont weet je Marq dat je nog heel vaak

voor verleidelijke situaties komt te staan, en waar houden de sjoemelgedachtes op dan?

Dus ergens is het jammer dat je er geen spijt over hebt want dan kan het dus zomaar weer

gebeuren,  en weer, en de ervaring leert dat er dan ook zo maar een terugval kan komen.

Voor mij hoef je geen spijt te hebben Marq, gebeurd is gebeurd,

maar als je het niet weer zo ver wilt laten komen

is het beter om je plan weer op de 0 te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...