Gast Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Quinn, inderdaad maar even kijken wat er uit de intake bij verslavingszorg gaat komen. -Iaters hebben volgens mij lang niet allemaal zicht op verslavingsproblematiek. Nu even kijken wanneer de intake plaats kan vinden. Soms duurt dat even... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Spirit; Te warm in de auto ?? Voor jou een te lange rit ?? Wonen jullie echt zo ver van elkaar vandaan dan? Dacht dat het allemaal redelijk dichtbij was, of vergis ik me nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Quinn, goed gedaan denk ik...heb er geen ervaring mee. Maar er is actie. Je bent er nog wel altijd zelf bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Spirit, het is pas duidelijk als het voor jou duidelijk is. Nee is nee. Punt. Niet binnen is niet binnen. Klaar. Vol en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Zo Bor, Wat deed de dokter dan? (Ja, je begint er zelf over, dus sorry voor mijn nieuwsgierigheid) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Mooi Bor, Zekerheid geeft rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Nou, dat klinkt wel goed toch Bor, Drink je nu ook al een tijd helemaal niet meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Dank voor je eerlijkheid Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Veel plezier Spirit, En ja, hij woont niet om de hoek, lees ik net Snap wel dat je het jammer vind dat hij niet op je verjaardag komt. Dat zou ik ook jammer vinden, als 1 van mijn kinderen niet zou komen. Maar ja, vrijheid blijheid hoor, je kan ze nu eenmaal niet dwingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Meld me droog af. Laatste avond alleen. Morgen is manlief er weer, na een week. En het ging goed. Gaat altijd goed,maar ik bedoel specifiek alcoholtechnisch. Nou morgen toch weer opletten, verandering van situatie. Zo simpel is het. Fijne avond. basta en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Ook hier het dagpact weer gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Gistermiddag is dus die kies eruit gehaald, daar heb ik een paar maanden tegenop gezien, maar het moest, want er zat een ontsteking onder en dat vreet het kaakbeen weg. Ter voorbereiding een week niet gedronken en weer eens gestopt met roken, niet een week, een paar dagen. Het bevalt me goed, dat betekent rode vlaggen. Inderdaad brak de kies af, maar gelukkig kon ze de 3 wortels in 1 keer loswrikken en eruit trekken. Daarna haalde ze een stukje wild vlees eruit, het was een flinke ontsteking, iets wat niet goed is voor de gezondheid. Hoop dat ik nu wat minder moe zal zijn, maar daar is vandaag niets van te merken. Na thuis nog een bloeding te hebben gehad, ging het verder heel goed, 2 para's als voorzorg (advies), maar geen pijn of zwelling gehad en het voelt alsof het goed geneest. Er is wel een last van me af gevallen. De tandarts zei dat ik een leuke patiënt ben, nou dat zijn zij ook, de hele praktijk wordt gerund door vrouwen en er heeft een goede sfeer, ik voel me er thuis. Ik was bijv. wat te vroeg en nerveus, dat vertelde ik aan de receptioniste en ze hield op met werken en voor ik het wist waren we aan het lachen. Vandaag rustig aan gedaan, maar vorige week dinsdag heb ik voor het laatst boodschappen gedaan, dus mss morgen en dan ook langs die vriend die in het ZH ligt. Oppassen dus, niet in het drankpad komen, maar dat zal wel lukken, ik denk helemaal niet aan drinken. Zou het er dan toch nog eens van komen? Drankpad is geen bestaand woord in de buitenwereld, want de spellingscorrectie kent het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Alle recepties deze week nuchter overleefd :-) ik meld me nu ook droog af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast cathy56 Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 (bewerkt) Sterkte lidia, toch niet zo prettig denk ik.. De moderator heeft nog niets gedaan met mijn identiteitsvraag. Verder goed hier, moe van vakantie houden en -rommel opruimen, was e.d. Ik ga droog en tevreden te bedde... Welterusten allen! (waar is Nadia gebleven?) smart 16 september 2016 bewerkt door cathy56 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Ik meldde me op de verkeerde dag af, in het Italiaans nog wel. Nog een keertje, nu gewoon: Droog! (Morgenochtend eerst even bedenken hoe je wakker was geworden als je wél had gedronken, goed inleven! En dan.... Heeeerlijk, het is niet zo, je hebt geen kater, geen schaamte. Opstaan en tevreden aan de koffie van Yvonne.) rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Bah Lidia, wat een ellende. Wat fijn dat die kies er uit is en je kunt herstellen! Ik lees hier veel gebit-ellende! Trusten, gewenst vanuit een warm bad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Droog te kooi na een fijne NA bijeenkomst met veel nieuwe gezichten. Dat voelt goed; dat de mensen de weg weten. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Dank je Lars en btw, ik sta er verbaasd van hoe jij veranderd bent. Je gaat heel goed, ook al is het verre van makkelijk (geweest). Hou vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Vol en Cathy, ook bedankt voor het meeleven, ik had jullie nog niet gezien, want er was een blz. omgeslagen. Vandaag was ik wel erg moe, maar had mezelf een vrije dag beloofd, dus dat ging best. En idd, een kater is een heel ander verhaal, vooral de zelfverwijten en schaamte, ook al weet niemand buiten mijzelf het. Daar zorg ik wel voor. Morgen het kuithoge gras maar eens maaien, als ik me daartoe in staat voel, en anders een dag later. Gelukkig lig ik niet in een ziekenhuisbed zonder er uit te kunnen, zoals die vriend. Heb ik over geschreven op het rookdraadje, geloof ik. Welterusten en morgen gezond weer op, dat wens ik eenieder hier toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Drank won, ik verloor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Jammer Quinn, Vandaag weer een nieuwe dag. Liefs Pumpkin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Er zijn hier geen winnaars en verliezers Quinn. Als je de winnaar een prijs geeft geef je de verliezer dan ook een prijs voor beste verliezer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden