DrDre Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Hallo allemaal, Ik ben dus Dre, het DrDre is omdat Dre al bezet was;). Inmiddels 54 jaar en ben ruim 80 kg. Dat is relevant voor de dosering en daar wil ik graag meer over weten. Ik heb geen heftig drankverleden en dat komt simpelweg door iets wat ik altijd erg vervelend heb gevonden, van teveel drank kreeg ik een fikse kater. Dat is nu achteraf een prettige plus. Laatste jaren kon ik 5 glazen whisky per avond drinken en die nam ik dan ook zeker. Paar keer geprobeerd om bier in plaats van sterke drank te drinken, dat lukte een paar maanden maar dan toch weer terug naar de whisky. Verder ook eens in de week of in de 14 dagen de ' Kan mij het schelen-factor' en dan dronk ik dus meer. Dat moest ik de dag altijd flink bekopen. Ik dronk voornamelijk om de innerlijke onrust te kalmeren. Dat ging later steeds minder. In januari bij eenvandaag een item over baclofen gezien. Toen dacht ik van, Hee, interessant. Toen ik online erover ging lezen werd het nog veel interessanter. Toen las ik dat het ook de innnerlijke onrust tegen kon gaan. Toen eerst op vakantie geweest en toen ik terugkwam naar mijn huisarts. Die weigerde . Daarna gaan googlen. Ik ben eind april begonnen met baclofen. Het schema van elke 3 dagen 15 mg verhogen gedaan zonder druk en sinds 9 juni zonder alcohol, praktisch moeiteloos. Maar het gaat me vooral om de innerlijke rust te krijgen. Het zonder alcohol kunnen is een erg leuke bonus. Het fitte en heldere bevalt me goed. Eerlijk gezegd denk ik niet dat me dat was gelukt zonder baclofen en al helemaal niet zo makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Hai DrDre, Welkom op ons forum. Wellicht is het draadje over Baclofen, interresant voor jou. Je vind het onder het kopje; Thema's rondom alcohol. Succes met alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 @ DrDré: op dat draadje wilde ik je ook al wijzen, maar Rapi was me voor. Welkom hier. We hebben hier een virtuele huiskamer, op ditjes en datjes, de dagdraad. Vaak zijn daar mensen die over van alles en nog wat praten. Nu met deze zomerse temperaturen is het wat minder. Succes met de Baclofen. Wat goed dat je al meer dan een maand droog staat! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Welkom Dre en je bant al vanaf 9 juni dus zonder drank! Klasse. Ik ben blij voor je dat je je innerlijke rust hebt gevonden en dat baclofen dat gemakkelijker voor je maakt. veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 Jane gaat "bannen" (sorry kon het niet laten) Maar Welkom Dre! De Bacl draad heb je blijkbaar al gevonden; Veel succes en sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DrDre Geplaatst 22 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2013 Dank voor het welkom! rapilos: Ik het het draadje baclofen gevonden;) Thnx! Lytse: Op ditjes en datjes heb ik al wat rondgeneusd, wie weet zal ik daar ook eens wat op gaan typen. jane: Dank:) Ik heb mijn innerlijke rust nog niet gevonden, dat is nu mijn missie. Vlaamsmeisje: Ik heb de draad baclofen inderdaad gevonden. Dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden