Spring naar bijdragen

Zaterdag 10 september


MarQ

Aanbevolen berichten

haha.. ben echt al de hele ochtend aan het denken wat zal ik eens gaan doen, maar gewoon geen zin in niets.. begin dan

aan iets en doe het half..pff. zou mijn kleren moeten uitzoeken niets meer om aan te trekken en ook geen geld om eens goed te gaan shoppen.

saai..

 

Is je kleindochter al bij andere oma? zeg btw jij bent wel een jonge oma hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga me zo echt eens moeten oppakken.. heb wel hard gewerkt van de week maar toch.

 

Wow, dat is vroeg zeg.. ik ben zelf 40 en heb een tiener in huis.. 4 kleinkinderen en eigenlijk ben je nog een jonge vrouw.

geniet je er van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Bor, je weet waarom het gras bij de buren groener is toch? Omdat ze daar meer * hebben.

 

Alsnog vind ik de verschillen ook best boeiend. 43 en oma van vier, ik vind het best heftig, zo jong. Maar ja, dat komt ook omdat het mij er weer mee confronteert dat ik al vijftig ben. Auw. Maar wel met kinderen van tien, dat krijg je met zo'n jonge vrouw :)

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, die zijn tien. Ze vinden het zelf al heel wat hoor! En ze zijn ontzettend grappig, de hele ontwikkeling en het zien opgroeien is bijzonder. Mijn oudste dochter is 21, maar ik hoop toch echt dat zij ook nog jaren wacht voor ze over kinderen na gaat denken. Niet dat ik jongens in haar buurt toe sta uiteraard! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah is daarom het gras daar zo groen.. Mijn buren hun gras is wel altijd tot de millimeter afgereden.. een mens kijkt soms te vaak naar hoe 'goed' anderen heb hebben.

Iedereen heeft keuzes gemaakt in zijn leven en inderdaad bij mij waren het vaak niet de juiste, maar mens leert ervan zeker.

 

Toch wel fijn om een groot gezin te hebben Bor, hoewel ik snap dat het niet altijd zo mooi is als het lijkt. Maar oma zijn en er nog goed uitzien is toch ook niet slecht ;-)

huh en nu schrijf je erachter.. ik ben een oude vrouw?? dat kan niet hé bor.

 

Hoe jong is jouw vrouw Quinn.. ? mijn man is 50, dus wij schelen ook 10 jaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat snap ik wel wat Bor.. Ik denk dat veel mensen met een alcohol probleem een zekere koppigheid, mateloosheid en "ik weet het beter houding" hebben.

UIteindelijk denk je dikwijls jij hebt makkelijk praten "laat dat eerste glas staan" maar weet je ook dat jij het moet doen. Ik probeer nu wel me meer open te stellen en soms

eens te denken van misschien weten ze het wel beter..

 

Je hebt waarschijnlijk al veel meegemaakt.. mensen zeggen dat ook wel eens van mij en dan denk ik veel van die zaken heb ik mezelf ook aangedaan. Ik wilde altijd meer, beter, anders

geen 'uidaging' (haha) uit de weg gaan en veel foute keuzes gemaakt. Een kennis van mij werkt al haar hele leven bij de gemeente, woont nog steeds thuis bij haar ouders en gaat soms eens op reis.

Ik weet het niet .. zou ze gelukkig zijn.. ik zou dit ook niet willen denk ik dan..

 

Ik voel me niet oud, maar ook niet meer piepjong

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...