Spring naar bijdragen

Eindelijk


Nelson

Aanbevolen berichten

Thnx!

Toch een contradictio in terminis, want eigenlijk zorgt mijn laatste slok er ook voor dat ik de alcohol vaarwel zeg.

Moet ik hem omarmen en een behouden vaart wensen? Nu hij er immers niks meer aan kan doen en ik voor het leven kies en dat van mijn gezin. Denk dat ik dat doe, hij kon er eigenlijk ook niets aan doen...

(Als ik dit morgen teruglees....)

Wat is de dagpact?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben eigenlijk zelf bij hem weg gevlucht, klinkt mooier als je op een fatsoenlijke manier kunt afscheid nemen. Hij werd mijn ook gewoon de weg ontboden, gelukkig want anders was het afscheid nemen nog

moeilijker geworden. Dus ja.. wens hem een behouden vaart.. maar zeg geen tot ziens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja goed Skyer!

Ik weet eigenlijk niet wat ik meemaak! Het voelt zo goed. In slaap vallen is eigenlijk het enige wat lastig is.

Wakker worden is daarentegen heerlijk. Ik dacht altijd dat alcohol mijn emoties dempte, maar is (tot nu toe dan) juist niet het geval!

Ik ben hartstikke helder, rustig in mijn kop en hou energie over voor de kinderen.

Misschien is die euforie herkenbaar in het begin en is het wachten op een keerpunt, maar ik heb er wel vertrouwen in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja goed Skyer!

Ik weet eigenlijk niet wat ik meemaak! Het voelt zo goed. In slaap vallen is eigenlijk het enige wat lastig is.

Wakker worden is daarentegen heerlijk. Ik dacht altijd dat alcohol mijn emoties dempte, maar is (tot nu toe dan) juist niet het geval!

Ik ben hartstikke helder, rustig in mijn kop en hou energie over voor de kinderen.

Misschien is die euforie herkenbaar in het begin en is het wachten op een keerpunt, maar ik heb er wel vertrouwen in.

 

Dat is goed nieuws Nelson!

 

Ik ervaar exact hetzelfde, wat een fijn gevoel he? Ga zo door!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Weet niet hoe het bij jou zit, maar een van mijn valkuilen is dat ik me bij een terugval (een "echte" terugval dan, niet een paar glazen of één dag) terugtrek in een isolement. Alle stekkers overal uit en zo alleen mogelijk zijn. Nadeel daarvan is dat steeds moeilijker wordt om terug te komen. Mocht dat bij jou ook zo werken, blijf dan vooral niet weg van dit forum bij een terugval. Sharing is caring, weet je wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...