Spring naar bijdragen

7 september 2016


MarQ

Aanbevolen berichten

 

 

Spirit

 

Weinig te melden, ik voel me niet goed, nergens zin in en dat blijft maar, dat is niet goed.

 

Je rouwt nog, en terecht.

Niemand heeft recht op lol.

Vaak vond ik jouw gepraat over J onder de maat.

Maar nu is ie weg.

En je had 'm niet voor niets.

 

En, eigenlijk zie ik je nu wel groeien.

Je zult wel moeten, makkelijk gezegd.

 

Wie heeft ooit gezegd dat 't makkelijk zou zijn?

(De waarvoor is dan weer 'n geheel andere kwestie!)

 

Stug door, Wijffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Craving duur en kwartier tot 20 minuten en dar ben ik

al bellend doorheen gekomen met de 24uurs help dienst van de AA

en gelijk de koe bij de horens gevat en zal morgen avond

een verslagje schrijven als ik daar geweest ben.

 

vind het wel eng ergens , maar zal best goed komen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé knap zeg.. je hebt gebeld naar de 24uurs dienst en die hebben je bellend geholpen.. ik ken dat niet.. krijg je dan advies ofzo.

Ben trots op je.

 

AA komt goed.. eerste x is met knikkende knieen maar dan hou je gewoon verder je mond en luister je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig, MarQ, ik dacht even te lezen dat je gezwicht was, maar je hebt gewoon de gelederen versterkt.

En Claartje68 is getrouwd met een alcoholconsulent, die op zware momenten even snel een sessie houdt. Dat lijkt me erg handig, als je toevallig met de materie worstelt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag dag 8 zonder wijn maar ik had vanmiddag zo'n trek...filmpje van mw Noorlander bekeken en werd er treurig van omdat ik toen zo voelde ik kom er nooit meer vanaf...

 

Och Claartje. "Nooit" is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang naar voren kijken. Vandaag was je 8e dag en die is goed afgelopen.

Morgen ga je aan dag 9 beginnen. Dat is een hele belangrijke dag. Dag voor dag, kun je hier regelmatig lezen.

En in het verlengde daarvan dat je, als je de dagen één voor één aan elkaar rijgt, een hele mooie ketting krijgt.

 

Drinken was voor mij geen optie meer en ik moest dus accepteren dat ik me slecht zou voelen. Van ver vooruit kijken werd ik helemaal vervelend. Daar ben ik toen ook maar mee gestopt. 

En weet je? Opeens merkte ik dat het makkelijker werd. Tegenwoordig denk ik dat het stoppen de beste beslissing is, die ik in vele jaren heb genomen.

Niet alles is nu rozengeur en maneschijn, maar ik ben er alles is echt.

 

Goede dag 9 negen straks Claarje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...