Bert2 Geplaatst 31 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2016 Van Rivotril (paradoxale reacties?) naar diazepam> heel ander middel, ellendig rotmiddel. OK, van GABA weet ik dat voor hem diazepam ook een heel ander middel is. Iemand anders die echt moeite had met diazepam ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
shakemarieke Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Ik ben overgestapt van Xanax naar Diazepam. Voelde me van de Xanax zieker dan van de Diazepam. In het begin was ik wel heel vermoeid, was pushen om me vooruit te branden. Dat gaat op lagere dosis al wat beter nu. Maar elke lichaam is anders. Ik spreek enkel uit mijn ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sunngirl Geplaatst 2 september 2016 Rapport Share Geplaatst 2 september 2016 Ik heb eerst Xanax gehad en daarna overgezet op Diazepam, ik merkte duidelijk verschil! Volgens arts had t dezelfde werking, maar in verhouding kreeg ik te weinig Diazepam. T was erg heftig, hoge bloeddruk, hartkloppingen, diarree, dit verdween toen ze de dosis Diazepam verhoogde. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden