lady jane Geplaatst 28 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Trusten Lady J en Lady S. Ook ik ga te bedde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Welterusten allen, blij dat het onweer weg is. Beter slapen dus. Gauw met mijn boek onder de wolle/ een lakentje, het blijft nog steeds zo warm in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vlokje Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 (bewerkt) Leuke avond gehad, en twee mensen dronken wel alcohol, nou en? Ik niet want het is voor hun een pleziertje maar voor mij een vergif. Ik kan zoveel nog wel. Eigenlijk alles Bor ik snap je eigenlijk ook wel. Ga naar de woningstichting, schrijf je in en begin een nieuw leven. Ik zie jou altijd voor me in een joggingpak en thuis zittend en maar op de F5 drukken op deze pagina. Dat varen geloof ik niet veel van, dat is wat je graag wilt, en dat kan ook. Ga ten eerste uit dat huwelijk dat zo niet normaal is, bouw je eigen leven op... Makkelijk praten vlokje? Nee ik heb het ook gedaan en had toen ook de diagnose kanker en ik leef gewoon nog. Niet meer in een vrijstaande woning maar in een huurwoning dat wel, maar leef wel weer. Met veel lichamelijke beperkingen maar leef veel meer omdat ik nu mezelf ben en veel buiten kom. Om je kind kan het niet? Waarom niet? Het was toch om het huiselijk geweld en om jullie zuipen dat hij uit huis geplaatst werd. Ik denk dat je zoon er meer van begrijpt dat je van diegene weg bent die je een gebroken neus slaat en voor jezelf opkomt als dat je daar maar blijft en zielig gaat zitten drinken en excuses zoeken. Ik gun je zoveel meer. Onzin ook, als ik dit typ weet ik dat het niet overkomt. Maar snap niet dat mensen willens en wetens hun leven willen weg gooien na een ernstige diagnose zoals bij Bor. Dan gaan je ogen toch open? Je hebt net als mij een tweede kans van het leven gekregen. En verder ga ik dit echt los laten, vind het te verdrietig allemaal. 28 augustus 2016 bewerkt door vlokje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2016 Nuchtere afmelding. Welterusten. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 29 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2016 Ik meld me weer droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden