Spring naar bijdragen

Terug van weggeweest

Kore

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Ik ben Kore en heb zojuist een berichtje geplaatst op Benzo de baas waarin ik o.a. schreef dat ik nogal een digebeet ben. Dat was dus niet gelogen . Kan iemand mij helpen hoe ik dit kan verplaatsen?

Ik weet niet eens wat Benzo is....

Sorry voor dit rare binnenkomen, maar ik wil graag meedoen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kore,

net je stukje gelezen.

Ik ben ook niet zo technisch, misschien kun je het even overtypen?

Als knippen en plakken niet lukt?

Goh...da's een hele tijd, ruim vijf jaar.

Knap dat je het nu weer oppakt.

Nog niet dagelijks...misschien ook maar beter dan dat je nu hier bent.

Weet je al hoe je het gaat aanpakken?

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moest zo lachen om jouw cccccccopy-poging.

Kore, ik kopieer het even in mijn bericht, wil jij het overtypen?

Goedemorgen,

Ik ben Kore, een al niet meer zo'n piepjonge vrouw en tussen 2010 en -12 regelmatig hier.
Vijf en half jaar niet gedronken en toch sinds vorige zomer geleidelijk aan weer begonnen.
Weliswaar nog steeds niet dagelijks, maar wel zoveel dat ik de knop weer om wilde.
Ik ben hier weer gaan lezen en op 15 juli weer gestopt.
Hier schrijven vind ik moeilijker, ten eerste ben ik nogal een digibeet en ten tweede niet alleen verslavingsgevoelig voor alcohol en dus ook voor dit forum.
Maar goed, ik ben er weer en zie wel wat mijn bijdrage kan zijn.

PS "niet meer zo piep " is nogal overdreven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartelijk dank Basta!

Overtypen doe ik maar niet en gelukkig doet mijn lap het weer!

Hoe ik het aan ga pakken ?

Het kost me totaal geen moeite, toen ik het besluit had genomen heb ik nog niet één keer de neiging gehad om te willen drinken.

Dat was vroeger wel anders hoor!!

Maar ook toen al was het niet zozeer het stoppen, maar het niet weer beginnen het moeilijkste en het besluit weer te beginnen werd door mij bijna altijd in de supermarkt genomen. In een opwelling ahw.

Drinken in gezelschap deed ik de laatste jaren dat ik dronk al bijna niet meer, omdat ik met mate drinken moeilijker vond dan helemaal niet, zoals zovelen.

Ik hoef dus alleen maar alert te zijn in de winkel en me niet om laten praten door mijn superego die bv tegen me zegt: verwen jezelf toch eens lekker, meid - je hebt toch al zo weinig...

Verder ben ik begonnen met de online cursus van "Voorbij alcohol" begonnen, waar ik op één van de draadjes hier, ik dacht dat van Bob, las. Ik ben er erg enthousiast over.

Het gaat niet zozeer over het drinken alleen, maar over alles wat er zich in jezelf afspeelt dat maakt dat je er naar verlangt. Ik heb destijds ook de cursus hier gedaan, maar deze past beter bij mij.

Nog liever had ik het weekend daar gedaan, maar dat kan niet gedurende de zomermaanden en ik wou niet langer wachten.

Nou, weten jullie iets meer, ik hoop dat je er iets aan hebt, groejes Kore

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...