Vol Geplaatst 10 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2016 Mijn vermoeidheid lijkt ook voorbij bedacht ik me gisteravond! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 10 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2016 Mijn vermoeidheid lijkt ook voorbij bedacht ik me gisteravond! Goed om te horen ! Wens je een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 10 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2016 Vandaag een heel goede dag gehad, heerlijk gewandeld in de natuur en geen angst gehad! smart, Claartje, basta en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Hallo Skyer, ook een welkom van mij. Goed bezig al 3 weken. En fijn dat je voor je angsten ondersteuning krijgt. Groeten Sita Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 11 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Hallo Skyer, ook een welkom van mij. Goed bezig al 3 weken. En fijn dat je voor je angsten ondersteuning krijgt. Groeten Sita Bedankt Sita! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 12 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Gisteravond een lichte paniekaanval gehad, maar nu gaat het weer goed. Vandaag maar eens een stuk wandelen en gaan koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 He wat vervelend! Waar kwam dat vandaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 12 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 He wat vervelend! Waar kwam dat vandaan? Dat weet ik niet, het kom opeens opzetten? Liep in de supermarkt en werd langzaam 'gek'. Aankomende week naar de psycholoog, dus even kijken wat er met mij aan de hand is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 13 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2016 Vervelend Skyer. Hopelijk gaat het vandaag weer goed. Hoop het ook, het is moeilijk om onder controle te houden en weerhoud me er ook van om naar drukke plekken te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 13 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2016 Sterkte Skyer! En hou vol hè?! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 13 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2016 Sterkte Skyer! En hou vol hè?! Ja! Zit dinsdag op vier week alcoholvrij en wil dat graag zo houden . huttula, basta, kruidenthee67 en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Jeee Skyer . Je gaat goed zeg !! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 14 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Bedankt voor de steun ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 15 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Ben geweest, krijg gedragstherapie ergens in oktober. Ben reuze benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Goeie stap! Succes tot die tijd. Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 15 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Goeie stap! Succes tot die tijd. Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Fijn Skyer! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 15 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Morgen officieel vier week alcoholvrij! Ga ik vanavond vieren met een heerlijk stukje gebak . Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Skyer!!! Je gaat als een speer man. Diep respect Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Knap! Zet hem op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 16 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Vandaag officieel een maand alcoholvrij! Het gaat vandaag erg goed met mij en ben zelfs in slaap gevallen in de tuin, terwijl ik normaal gesproken altijd drukdrukdruk ben . Sita2 en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nick30 Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Wow! Goed gedaan man.. Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 17 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 (bewerkt) Vandaag weer een goede dag gehad! Geen angstige momenten gehad, maar ben wel op mijn hoede. De meeste prikkels vermijd ik dus. 17 augustus 2016 bewerkt door Skyer smart en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 19 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 (bewerkt) Normaal gesproken lag ik in de vakanties altijd tot 10:00 uit te slapen, maar ik kan dat helemaal niet meer . Ben om 7:00 al klaar wakker en barst van de energie! Volgens mij is dat een goed teken? Drink veel thee en vermijd prikkels, dus minder internet etc. 19 augustus 2016 bewerkt door Skyer smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden