kruidenthee67 Geplaatst 18 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2016 Hoi Claartje, Het is een hele ontdekkingstocht...waarin je soms plots overvallen wordt door het obstakel 'trek'... Volhouden hé?! Goed gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2016 Goed dat je niet hebt toegegeven Claartje. Complimenten Het zal nog weleens gebeuren en je weet nu dat je er doorheen kunt komen. Als het gaat zoals ik het heb meegemaakt, dan wordt het langzaam maar zeker steeds wat minder. Minder heftig en minder vaak. Heb je nog een idee wat jou de trek bezorgde? Drank om je heen, irritatie, noem maar op...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 18 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2016 Ik denk meer oude gewoontes. Op de bank hangen tour kijken en dan ineens BAM trek in wijn . Avond gegeten afgewassen en weer BAM . Juist die onverwachte momenten vind ik moeilijk. BV op mijn werk heb ik nergens last van dus het is niet zozeer iets lichamelijks Maar goed. Ben niet voor de bijl gegaan ik weet ondertussen van al jullie ervaringen dat ik hier doorheen moet. En dat gaat lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2016 Ik ken die onverwachte momenten...alsof het je overkomt. Herkennen...voelen...en kiezen. Dat gaat je lukken! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2016 Bank hangen en tv kijken lijkt me aardig voorspelbaar. Eten en afwassen eigenlijk ook. Of is het niet iedere keer op juist die momenten? Want als het (bijna) iedere keer is, dan kun je proberen of het doorbreken van het patroon een oplossing kan zijn. Bijvoorbeeld niet afwassen na het eten, maar eerst een uurtje wandelen... Of een afwasmachine kopen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 18 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2016 Het was gister heel erg.andere dagen niet zo.. ik ben op mijn hoede . En ik neem jullie tips echt aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 18 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2016 Hou vol Claartje, en inderdaad misschien op voorhand een activiteit bedenken voor na het afwassen.... Wandelen helpt mij enorm. Zeker met dit mooie weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 19 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Dag 13 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 19 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Bijna twee weken! heb je dat al eens eerder gedaan? Succes! Ehmmmmm. Eerst 15 jaar heel veel geblowd toen overgestapt op de alcohol en dat voor ook zo'n 15 jaar Alleen tijdens zwangerschap totaal nuchter gebleven Dus nee niet in het normale leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 19 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Super colaatje, ik volg jou vanaf het begin dat ik op forum zit. Dat is pas 7 dagen maar ik vind het fijn om jou berichten te lezen omdat je een week verder bent. Soort houvast voor mij...dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 19 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2016 Colaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 20 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Dag 14 !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Goede dag Claartje. Vandaag nemen we de eerste niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 So...da's twee weken!! Ik sluit me aan bij vandaag de eerste niet nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 20 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Terug uit Nijmegen. Erg warm dus niet zo lang gebleven. Nuchter gebleven en dat ging goed. Heb wel af en toe zo'n moment van... is dit het nou nuchter zijn ?? Is dit alles ? Beetje saai idee. Weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven. Had misschien verwacht dat ik veel meer happy zou zijn Maar goed ik ga gewoon door.Ik weet dat ik niet sociaal kan drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Claartje, ik vond het in het begin ook wat leeg en saai en somber, hoewel ik wel blij was dat ik niet dronk. Het duurt gewoon een tijdje voordat je je weer wat beter gaat voelen. Het filmpje van mvr. Noorlander legt dat ook uit. Het komt goed. Het duurt alleen even. En geduld, dat is vaak een lastig punt. Hou vast Claartje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 20 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Ik hou vast MijnGerrit.. ik heb er vertrouwen in. Het is goed om te lezen dat dat bij jou ook zo was. ik bedoel jouw ervaring sterkt mij weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Claartje, hoi, even ingelogd voor jou. Is dit het nou?, vraag je. Dat is precies wat ik dacht na een paar weken onthouding. Het antwoord is voor mijzelf geweest: dit is slechts het begin. Het begin van een pad, het pad van herstel. Dat bestaat uit heel veel voelen, denken, doen, beleven, huilen, lachen, werken aan jezelf en: verandering op alle vlakken. Voor mij was en is dit het ware levenspad, een weg waarop ik mezelf vond en vind, met als doel: mijzelf zijn. Ik ben zo ongelooflijk dankbaar dat ik dit pad ben ingeslagen! Het was en is levensveranderend. En ik ben heel, heel tevreden en gelukkig met wie ik vond en wie ik nu ben. Je doet het super Claartje! Knuf van yo Tine, Claartje, erik en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 20 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Wat een lief berichtje . Ben er even stil van. Zal deze post vaak gaan lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Mooi gezegd door yogajuf.... Ja dit is het dan... Geniet ervan, nog heel lang Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 20 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Dank voor jullie wijze woorden. Die gaan steeds meer en merr inhoud voor mij krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Claartje, wat een mooi draadje wordt dit zeg! Niet saai, het smaakt naar meer. Wat maakt een helder hoofd veel los he? Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 21 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2016 Dag 15. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2016 Fijne dag Claartje. Nog bijzondere dingen vandaag, risico's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden