Claartje Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Ik ben dus Claartje en heb een stevig alcohol probleeem. Ik ben er echter nog niet aan toe om mijn verhaal te delen. Heb gister wel heel veel gelezen hier dus een klein beetje met de billen bloot moet wel. Dag 3 is begonnen. Heb redelijk geslapen maar wel veel gezweet vannacht. Ik doe het rustig aan vandaag. Wel van plan om veel naar buiten te gaan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Welkom Claartje, Goed plan, veel naar buiten gaan. Frisse lucht zal je goed doen. Veel zweten, is vervelend, maar ook goed. alle rotzooi moet er toch uit, dus je lichaam, is zichzelf aan het reinigen. Veel succes weer vandaag Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 9 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Dank je wel. Jij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 als je van sauna houdt Claartje een fantastische plek om te detoxen en sporten wat vermoeiender maar een goede 2e plaats set m op meis, het wordt gemakkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 9 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Ik ga NU ongewassen en wel boodschappen doen. Klinkt raar maar ik heb nu nog geen trek dus voel me nu veilig om langs de schappen te lopen. Ga daarna wel douchen.. doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Welkom aan boord Claartje Succes met dag drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Welkom Claartje. Dat klinkt heel goed doordacht. En dan na de boodschappen lekker douchen, met een trots gevoel. Hou vol... Sterkte met jouw pad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Welkom Claartje, slim om je boodschappen 's ochtends vroeg te doen. Het zweten gaat met een aantal dagen over. Zorg dat je voldoende vocht binnen krijgt. Water, thee, sapjes... , alles behalve. Veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Droppie Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 (bewerkt) Welkom Claartje, Ik ben hier ook nog niet zo lang. Dat zweten gaat over en heel goed dat je vroeg boodschappen gaat doen aan het eind van de dag komt weer dat duiveltje tevoorschijn. Ik heb heel veel aan de internet begeleiding, misschien dat dit ook iets voor jou is. Je moet wel een verwijsbrief van de huisarts hiervoor hebben. Heel veel sterkte de komende tijd en succes! 9 juli 2016 bewerkt door Droppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pebs Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Hoi Claartje, Ook ik zit hier (weer actief) sinds een paar dagen.... Ook welkom en veel suc6... grtzz Pebs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 9 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Voel me leeg en onrustig. Lichamelijk is het allemaal wel te doen maar die onrust.... bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 9 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 (bewerkt) Oops dubbel 9 juli 2016 bewerkt door Claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 lekker op de fiets stappen Claartje, even je door laten waaien, je lijf voelen en de natuur op je in laten werken. straks voelt het dan gegarandeerd anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Zoals Jane het aangeeft, zo ben ik door de eerste periode heen gekomen. Steeds wat omhanden hebben en het liefst iets wat buiten het normale patroon valt. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 9 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Ik ga je advies gewoon opvolgen. Heb er geen zin in maar als ik advies krijg is het misschien ook handig om het op te volgen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 9 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Terug... heb met het .... gefietst. Conditie is niet best.. nu douchen en vroeg naar bed. Daar beetje tv kijken. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Goed bezig Claartje. Ik hoop dat het wat heeft geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 9 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Jazeker. De lichamelijke onrust is nu wat weg. Ben kapot. Lig lekker in bed. Ja heel vroeg . Ik weet het .maar het moet maar even zo.. op naar dag 4. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Goed gedaan. Fijne avond en goeie nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Afleiding zoeken helpt wel als je dat lukt. Morgen al dag 4 je gaat goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2016 Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 10 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2016 Dag 4 . Vandaag vroeg op. Ga mijn huis eens grondig schoonmaken. Kan ik morgen schoon de nieuwe week in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2016 Fijne dag Claartje, hou vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 10 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2016 Jij ook Gerrit. En ik hou vol ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2016 Goed bezig Claartje. Succes met schoonmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden