Gast Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Je gaat toch vrijwillig met de wijnman mee Spirit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Wat ik bij jou zie Spirit dat je na drinken het hier komt melden. Misschien een idee om bij trek momenten kijken of je hier steun kan vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Je doet het toch echt helemaal zelf spirit, Ik heb je vaak horen zeggen, dat je de wijnman nooit meer wil zien, en hem dat ook gezegd hebt. Zo kom je bij hem ook erg ongeloofwaardig over, en zal hij je met een korreltje zout nemen. Maar goed, dat weet je zelf ook vast wel Sterkte, met het nemen van de juiste beslissingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Klinkt alsof je het toch aardig in de smiezen hebt, Spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Spirit, ik ben nu ruim twee jaar actief op dit forum. Ik heb al aardig wat terugvallen of uitglijders van je gelezen. Dat vind ik erg jammer voor je, want je wilt dit zelf niet en volgens mij is het niet goed voor je. Je bent nu zelf ruim 10 jaar hier actief. Ik weet niet wat er in die 10 jaar veranderd is voor je. Wel vraag ik me af hoe je dit nu gaat aanpakken. Je lijkt niet echt een plan te hebben en de dingen lijken je wat te overkomen. Als je bij de AA bent geweest dan ben je enthousiast. Maar de week erop ga je niet. Hoe ga je dit doen? Telkens hier schrijven dat je gedronken hebt is kennelijk ook niet de oplossing voor je... Ik hoop dat je een plannetje kunt maken, dat gaat werken voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Vandaag weer helder doorgebracht. Nog 5 dagen, en dan..3 weken helemaal niets doen! Yes !! (Wat zal ik dan eens gaan doen ) Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 niets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Waarom Agnieta? Spirit geeft aan dat ze dingen doet die ze eigenlijk niet wil. Wat is er mis met nadenken over hoe dit te voorkomen? Die man snapt er waarschijnlijk inderdaad niks van, de ene keer is het nee, de volgende keer is het opeens ja. Die blijft het zo natuurlijk proberen. Die denkt net als jij 'lekker kippenboutje' (sorry Spirit :-) Ik meld me droog af en ga er vroeg in. Vannacht erg slecht geslapen van de spanning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Ha,ha, dat zal niet mee vallen Jane, helemaal niets.. Maar zonder dolle, zit wel een beetje te piekeren hoe ik de tijd zo leuk mogelijk kan invullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 er is zoveel Raps en in het weekend wordt het eindelijk zomer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Goedenavond forumleden Ik meld me af Welterusten alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Droge afmelding. Voel me iets beter. Hopelijk kort durend zomer griepje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Ik denk dat Mijngerrit niet zoveel verkeerd zegt. Je kan steeds melden dat je gedronken hebt. Wat is je plan? De wijnman aan de kant. Een oplossing. Wat ga je daarnaast doen om drinken te voorkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Spirit, mijn tekst was niet slecht bedoeld. Maar ik begrijp best dat je er aanstoot aan kunt nemen. Een andere tekst had ik niet en ik zal er dan in de toekomst voor kiezen niet te reageren. In feite ben je in de loop van de tijd dan toch een heel eind opgeschoten. Dat wist ik niet, omdat ik niet al je berichten heb willen terug lezen natuurlijk. Ik hoop dat je het laatste stuk van je pad ook kunt afleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 ik mag er vroeg in nu heb een nachtdienst achter de rug sloppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Goedenavond allen Spirit, Ik vind je berichtjes dat het goed met je gaat altijd wel erg leuk om te lezen. En ook een beetje met jaloezie. Ik zou wel willen dat ik net zo goed een instrument kon spelen zoals jij. Sollicitatie is het net niet geworden. Toch door drank en drugs zijn mijn cognitieve vaardigheden enigzins aangetast. Dat valt dan toch op tijdens een gesprek. Met wat bewuste aandacht en focus hoop ik daar wat verbetering in aan te brengen. Weer iets om verder te groeien in het stopproces. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Zit ik hier toch nog even te koekeloeren Werd ik om 21.00 nog gebeld of ik kon werken tot 11.30 Nou voorruit dan maar weer. ingevallen voor collega die plotseling naar zieke dochter moest. dan help je elkaar natuurlijk. Nou beste mensen. Welterusten dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 Kijk, hier lees ik toch een plan in Spirit. Regelmaat, bijtijds opstaan, een doel hebben. Dat waren en zijn dingen die mij in mijn ritme houden. Voor mij is een doel hebben ook weten wat ik die dag ga doen. Dat houdt ook in dat ik dan zie waar het mis kan lopen. Eigenlijk heel eenvoudig allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden