Gast Geplaatst 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 Leuk om jou weer te zien Sowhat, verder heb ik niks te vertellen. (ik dacht dat je je uitgeschreven had, en dat vond ik een gemis voor het forum) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 Hi ZBB: hoe hangen de zeilen erbij? Hier ok, wel moe maar ben dan ook om half zes opgestaan vandaag :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 Er kan veel niet en er kan veel wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 Fijne avond allemaal. En smakelijk eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 Hoi Spud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 Spud weg. Het mag niet zo zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 Ja Agnieta ik zie u ook graag. Hoi Soothe, hoe gaat het met jou en Anna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 Ik zeg al heel lang ik zie wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 (bewerkt) Hoi Spud, Â Just the same can't complain. Â Jij ook? alles goed met de beestenboel? Â Â Â Bew, Zinnetje fout. 30 mei 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 Precies Soothe, beestebende is aan het minderen ik nog maar 6 katten Die duur zijn in onderhoudt, maar ik houd ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 Leuk om oudgediende te zien maar dat moet de nieuwe mensen niet letten om ook te praten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 mee te praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 Zit je niet vol krabben en halen. Zes stuks  Enfin, u bent een goed beestenmens.  Groet Spud, Ik ga eten bereiden.  Houd je taai.  'Zie je wel weer.' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 Klopt Spud,de enige manier om al mijn berichten met Kaboutertje te wissen was door mijn account op te heffen. Verder reageer ik niet veel meer,omdat ik toch wel erg geraakt ben geweest door al het gebeuren. Maar heb nog wel wat contacten via PB en die wil ik graag bewaren en dat kon alleen door mij weer aan te melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 Hoort erbij hè Soothe. Je hebt niks over Anna gezegd misschien hoor ik het de volgende keer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 Snap het Sowhat, ben blij dat dat jou hier gehouden heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 Je bent de enige nieuwe voor mij in de lijst Spirit, ookal heb je een bekende avatar. Ik ken je niet. Maar hoe slecht sommige dingen ook kunnen voelen, als je vertrouwd en werkt aan een goede afloop gebeurt dat vaak wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 Heb ik pech gaan de bekende weg. Ik was eigenlijk ook van plan om weg te gaan maar als je hulp nodig hebt blijf ik natuurlijk Momentum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 4 draadjes lezen houdt ik wel vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 Spirit is Wijfie,Spud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 Meld me droog af. Best druk dagje gehad, nu lekker op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jolma Geplaatst 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 Me too.. Zero... Fijne avond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 30 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 Ik meld me droog af,Dagpact gehaald. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden