Spring naar bijdragen

dinsdag 24 mei


Aanbevolen berichten

Ik had het al gelezen tomtom.

Ik vroeg het ook omdat ik nu zelf voor wat onderzoeken in het ziekenhuis loop. Als ik een gedegen second opinion wil heb ik die niet binnen een paar dagen. Maar misschien woon jij in een regio waar dat allemaal snel gaat?

Maar duidelijk verder hoor. Ik zal je er niks meer over vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jowan ik heb het boek 12 stappen en 12 tradities van de aa. Ik kan prima lezen geen enkel probleem. Ik kan een boek lezen waarover dan ook en na afloop niet goed vertellen waar over het ging. Kan niet begrijpend lezen. Blijkt hier op het forum dus ook. De meetings uit de buurt weet ik en ook van een stukje verder in de buurt. Op dit moment lukt het mij niet om er heen te gaan. Kan zwak klinken is misschien ook wel een excuus. Ik heb wel mailcontact met iemand van de aa. Nu echt naar bed. Ga steeds dommer lijken. Heb me daar mee verzoend. Ik kan goed werken met mijn handen kan ook niet iedereen. Ieder zijn ding. Goede nacht allen.

Waarom lukt het je niet om erheen te gaan? Een echte fysieke reden of moet je gewoon ff over de drempel?

Een boek zoals The Big Book alleen, in beide betekenissen van het woord, lezen heeft geen nut. Volgens mij dan. Alleen meetings doen heeft ook geen nut. Maar de combinatie is heel krachtig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even heel snel wat een prachtige dagdraad vandaag. Veel van opgepikt.

Ik zit er lichamelijk helemaal doorheen, het lijkt wel alsof m'n schildklier er helemaal mee op is gehouden.

Ik ben zo duizelig dat zoiets simpels als douchen of aankleden bijna niet meer lukt. Of naar de wc gaan.

Geestelijk heb ik zo een zin om dingen op te gaan pakken en dat is zo dubbel.

Vrijdag is de eerste dag dat fact me naar de huisarts kan brengen met de auto om bloed te prikken. En maandag kan ik bij de huisarts zelf terecht en is mijn zus terug van vakantie en kan ze me brengen. Ik hoop dat er snel een oplossing komt want ik houd dit niet lang vol.

Zo dat was mijn gezeur ;)

Wel clean en mijn pasje en paspoort zijn veilig bij vriendin.

Als je zo duizelig bent (en nuchter toch?), dan zal je toch eerder naar een arts moeten gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had het al gelezen tomtom.

Ik vroeg het ook omdat ik nu zelf voor wat onderzoeken in het ziekenhuis loop. Als ik een gedegen second opinion wil heb ik die niet binnen een paar dagen. Maar misschien woon jij in een regio waar dat allemaal snel gaat?

Maar duidelijk verder hoor. Ik zal je er niks meer over vragen.

Dat spijt me te horen! Oprecht.

Mijn eerste reactie vorige week was waarschijnlijk te negatief, de tweede wellicht te positief maar de aanpak spreekt me veel meer aan.

Mijn dieet is gisteren ingegaan, ik houd je sowieso op de hoogte van het gewichtsverloop :-)

En de manier om heel snel een second opinion te krijgen is door de portemonnee te trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...