Spring naar bijdragen

Hoi ik ben Steve en verslaafd aan drank.


Biscuit2003

Aanbevolen berichten

Ik weet niet eens hoe ik moet beginnen ben niet echt een schrijver.

 

Mijn leven is op dit moment zo shit sorry van me taal gebruik, Ik ben nu 4 jaar verslaafd aan drank vooral Wiskey.

Ik had een heel goed leven en een relatie van 13 jaar met mijn jeugdliefde we hadden alles, exotische vakanties, nieuw huis, en een huwelijk dat er aan kwam. En toen kwam de bom ze vond haar collega waarmee ze carpoolde en die ik ineens thuis in mijn eigen huis aantrof veel leuker, Ik wist het niet meer en dus we gingen scheiden, maar in de tussen tijd heb ik eigenlijk mijn verdriet weg gedronken letterlijk. Ik moest mijn huis verkopen met 40 duizend euro schuld en op mijn 32st naar mijn ouders gaan op mijn kamertje waar ik als kind verbleef. in die tussentijd deed ik alles wat god verboden heeft drank drugs alleen om mijn ellende te vergeten.

Toen kwam ik een mooie jongen meid tegen we vonden elkaar heel leuk en op dat moment was ik weer helemaal mezelf, alleen mijn drankgebruik is tot een probleem ontstaan.

In de tussentijd heb ik een eigen onderkomen gevonden iets kleins maar het deed me goed,  

Maar mijn vriendin werd zwanger en ik was in de 7de hemel alleen ik zat nog steeds met mijn drank probleem ik dacht na een kind lost alles op je kan het wel. Nu naar 2x Detox en IAB (intensieve ambulante begeleiding) ben ik nog steeds verslaafd, vooral de zucht!

Ik ben nu mijn gezin kwijt en ze zijn vertrokken! ik wil stoppen met drinken ik wil me leven terug.!!! ik ben zo machteloos. ik heb nu hulp aangevraagd. Sorry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Steve,of Biscuit, welkom hier :rose:

Ook jouw verhaal is best heftig. Je bent gaan gebruiken om te vergeten, maar je bent er niet veel mee opgeschoten. Eigenlijk alleen maar verder in de prut gekomen.

Goed dat je maatregelen aan het treffen bent en niet opgeeft nu je eerste stoppogingen niet gelukt zijn. Alcohol is een tegenstander waar je respect voor moet hebben.

 

Ik ben benieuwd naar de hulp die je hebt aangevraagd. Misschien lees ik dat nog.

 

Na de behandelingen die je hebt gevolgd heb je nog steeds last van zucht; en je drinkt nog steeds denk ik.

 

Er is veel te lezen hier op het forum. Veel te schrijven ook, als je dat wilt.

Ik wens je veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de steun.

 

Ja ik drink nog steeds en ik walg nu van mezelf. ik ga om morgen weer eens een stop poging te nemen, Alleen is het zo lastig nu dat mijn vriendin ergens anders woont ze was mijn steun en toeverlaat maar ik ga het echt doen voor me dochter en natuurlijk voor mezelf.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes dan morgen, Biscuit. Probeer het vandaag binnen de perken te houden; alle kleine beetjes helpen.

Hoe ga je het morgen aanpakken? Een mooie klus doen, of een lange wandeling of zoiets?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter Biscuit.

Voor mij was het in het begin van het stoppen belangrijk om steeds een dag vooruit te kijken en na te gaan waar de moeilijke momenten zouden zitten. Daar bedacht ik dan een alternatief voor. Patronen doorbreken.

Ik heb veel gewandeld, hard gelopen, noem maar op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je kunt naar een verslavingsarts Steve,

er zijn medicijnen (refusal o.a. waar je niet bij kunt drinken)

en zelf moet je de eerste niet nemen

klinkt simpel en ergens is het dat ook.

Ik mag hopen dat je liefde voor je dochter

toch groter is dan die voor de drank

de liefde en zorg voor jezelf komt waarschijnlijk later weer.

kom op joh!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen weer een dag Biscuit.

Voor één dag kun je toch wel de alcohol laten staan? Een dag is te overzien.

Niet verder vooruit kijken, "vandaag neem ik de eerste niet".

Succes morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt iedereen ik ga nu zo naar mijn sociotherapeut en geef aan dat het slecht gaat, Ik ben een emotie drinker als ik in goede staat ben gaat het me goed af. Ik heb nu me ook herpakt ben gaan zwemmen met vrienden en heb alles gezegd, geen leugens meer! wil gaan vechten met deze verschrikkelijke verslaving.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...