basta Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Gewoon doen. 1 dag. En morgen weer 1 dag. En vandaag was een droge dag :-) ook voor mij. Misschien heb ik makkelijk praten, maar deze toon vind ik fijn! Mijn dag was droog, het bevalt me goed, dus morgen weer. That's all. Slaap lekker allemaal. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 zo simpel kan het zijn basta. fijn dat het werkt zo voor je. en voor meer hier gelukkig. slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Even droog afmelden voor vandaag. Beetje gewerkt, beetje gewandeld. Maar nog steeds het kastje niet geïnstalleerd zucht. Morgen eerst een dagje sauna. Maandag verder zien. Het is behelpen met de mobiel maar heb ontdekt dat je er zelfs tv mee kunt kijken! Top is dat. Wens ieder een goede nacht toe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Lekker ontspannen en genieten in de sauna Smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden