smart Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Hé he ben er eindelijk. Internetproblemen dus dan maar mobiel frummen. Ik krijg morgen een nieuw kastje. Ik doe met het dag pact mee. Fijne dag nog ☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Klopt ben wat chago laatste tijd, komt wel weer goed.... Gewoon lekker zomer worden Wat een goed nummer toch, ben echt een verslaafde, luister dit nummer een week constant en kan het dan niet meer aanhoren, zoals met alles............ Laatst helemaal gek van spinazie hutspot met spekkies, dat eet ik dan dagelijks tot ik geen geil spekkie meer kan zien nog 1 keer dan https://youtu.be/zfExEBCvdv0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Dagpact: Momentum Wijfie Agnieta Rosa Albert Lars Basta, welkom Nadia Smart Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Huh ?? Dacht dat ik me op het dagpact had gezet vanochtend. Niet dus. Nou ja, bij deze dan, beter laat dan nooit he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Hoi allemaal, Mijn broertje ligt sinds vandaag in Zwolle, in Hardenberg waren ze toch niet kundig genoeg, en ik hoop het beste voor hem. Dagpact geslaagd. Opruim dag op mijn werk, iedereen pleurt alles maar ergens neer. Binnenwerk, dus van buien geen last gehad. Uitsmijter gegeten en straks nog pistache yoghurt. Fijne avond nog truste voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Lars kop op, schouders eronder zetten Jootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Soothe, de meeste vogels kunnen van alles wat ik niet kan, zoals vliegen en eieren leggen. Maar merels zijn gewoon DOM. Ik zie Smart weer thuis, fijn gehad? Dagpact geslaagd, net nog wat te snoepen gehaald, ik nestel mij op de bank. Fijne avond, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 En hier weer een moeiteloze droge afmelding Albert, Sterkte met je broertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Wat fijn dat het moeiteloos was Rapilos! Nadia ik ben er weer. Maar mijn goeie stemming is in België ergens zoek geraakt. Overigens erg leuk gehad: veel gelachen vooral. Nu weer remi thuis dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Lars kop op, schouders eronder zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Hoe nu Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 Ik meld me ook weer droog af. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden