Kore Geplaatst 21 november 2016 Rapport Share Geplaatst 21 november 2016 Smart, volgens mij is, wat jij bedoelt geen echte trots maar meer "je groot houden". Diep in je hart ben je daar ook niet trots op, het doet pijn om je groot te ( moeten ) houden. Ik doe het daarom steeds minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Ik zie dan het trotse hoofd van mijn grootmoeder... trots, beledigd, verongelijkt. En dat alles bij een opgerichte lichaamshouding. Ik schijn op haar te lijken.... soort van strenge houding, met in feite een klein lief lammetje daarbinnen. (bang voor de slacht) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 23 november 2016 Rapport Share Geplaatst 23 november 2016 Ja, dat is een ander soort trots. In de meest mensonterende situaties toch je trots behouden. Dan gaat het over waardigheid. Het kan ook zijn: daar ben ik te trots voor. Dan is het imago. Veelzijdig woord! Ik hoor nu alleen nog maar dat het op knots rijmt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2016 Rapport Share Geplaatst 24 november 2016 bij mij roept het het verschil op tussen overlevings/arrogante trots en fiere waardigheids trots Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leintje1971 Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Hier ga ik vaker lezen, heerlijk en stimulerend :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeroe Geplaatst 28 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2019 Tja waar te beginnen ben met kerst volledig verdwaald in een soort alcohol weet niet wat 6 dgn helemaal de weg kwijt nog nooit gedaan als toetje val ik uit mn bad tegen de muur helemaal out half ltr bloed uit mn lichaam kom ik bij val ik vd trap boven naar beneden nou goed hersenschudding gebroken neus alles open ik meteen acuut stoppen krijg ik 3 dagen delerium vlak daarna ontstoken knie antibiotica kuur 10 dagen hop die klaar krijg ik overal zomaar pijntjes zenuwpijn vooral nou goed relatie na 10 jaar voorbij 3 kids woon nu alleen maar wil hiermee even zeggen geen druppel meer aan geraakt ga ik niet meer doen niet in een depressie raken alles word alleen maar beter heb alles in mn uppie gedaan dus kom op schouders er onder en nooit meer aanraken dat gif gr Boeroe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2020 wat een anti-reclame zeg, vreselijk! lord liegebeest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2020 Daar trappen alleen Amerikanen in in dit soort debiele kitsch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden