mikki Geplaatst 23 april 2016 Rapport Share Geplaatst 23 april 2016 Goed zo Lars! En ga morgen gewoon eens kijken op een meeting. Je hebt niks te verliezen. Daarnaast hoef je er niets te zeggen. Doen veel mensen niet. Ik meld mij ook maar weer droog af, want hier is het ook maar saai ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 23 april 2016 Rapport Share Geplaatst 23 april 2016 gewoon goed blijven Lars!!! elke dag is een nieuwe start maar ,.. beter voel je je als je het goed gedaan!!! En ,... smaak ik leuk maar zijn andere smaken te ontdekken denk ik dan maar ,..... Ik ga morgen nieuwe smaken ontdekken! Dat ben ik zeker van plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 23 april 2016 Rapport Share Geplaatst 23 april 2016 en euh ik duik nu bed in,... na aantal watertjes Want je krijgt er gelijk een hele droge mond van pfffffff was al zo blij dat ik daar van af was ,.. nou slaapwel lieve mensen hoop dat ik morgen niet te veel op mijn kop krijg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 april 2016 Rapport Share Geplaatst 23 april 2016 Zo, laatste client zit er weer op voor vandaag. De centjes zijn weer binnen Morgen weer een nieuwe ,vrij drukke werkdag. Maakt niet uit, over een week, valt er een client af, die ik had in de vroege morgenuren en late avonduren. Zal dat even relaxed worden Meld me trouwens droog af. Kostte geen moeite vandaag gelukkig rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 april 2016 Rapport Share Geplaatst 23 april 2016 truste wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 april 2016 Rapport Share Geplaatst 23 april 2016 Ik meld me ook weer droog af. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 23 april 2016 Rapport Share Geplaatst 23 april 2016 Jannigje een optreden, ging vast goed :-) Dagpact gehaald, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2016 Rapport Share Geplaatst 23 april 2016 leuke avond gehad slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden