Momentum Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Dagpact:momentum.fijne zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact: Momentum Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Goedemorgen mensen. Het is een lekkere frisse zondag. Buiten is het niet echt koud en de lucht is heerlijk fris. Een fijne zondag voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 goedemorgen maar weer mensen. redelijk geslapen vannacht, beetje duf nu maar komt wel weer goed. Straks weer even werken en we maken er weer een positieve dag van. Dagpact:MomentumRosa Daantje. Warme groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Goeiemorgen! Vroege vogels hier Zo dadelijk ook gaan werken. Gebeurt maar een paar keer per jaar maar als het gebeurt weet ik dikwijls niet meer welke dag dat het is.Gisteren had ik steeds het gevoel dat het donderdag ofzo was. Vandaag weet ik dat het zondag is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Dagpact, Momentum Rosa Daantje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Ook hier werken, Lijkt wel of iedereen moet werken vandaag Hoe dan ook, stap nu op mijn fiets, Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Goedemorgen frummers. Hier zojuist een enorme hagel/regenbui gehad. En nu probeert de zon er weer tussendoor te piepen, denk dat we op weergebied een manisch-depressief dagje gaan krijgen... Maar binnen is het lekker warm en staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Prachtig weer buiten, wel frisjes nog.... 12.30 Ajax - Fc............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Idd aardig wat die werken vandaag Rapilos. Ik werk sowieso elke zondag, is alleen maar anderhalf uur maar werk is werk zeg ik altijd maar. Rest van de week zijn geen hele dagen dus mooie aanvulling. Hier is het trouwens wel redelijk zonnig dus heerlijk begin van de dag. Werkze voor wie moet werken. En tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 ....en nu schijnt de zon weer.. Ik ga zo lekker naar buiten met de hond. Rapi weer op het dagpact, goeie zet meis. En wat leuk die reis die je gaat maken. Geen medelijden met Latex hebben hoor, hij gaat toch ook met regelmaat alleen naar het buitenland? Lekker doen waar JIJ zin in hebt, toppie. En wil hij per sé met jou ook nog op vakantie? Dan trakteert hij je toch gewoon??? rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Goedemorgen Dank voor de heerlijke koffie Yvonne Daantje, 1 week is een week en gewoon vandaag weer. Spannend Rapilos vakantie alleen. Ik zou het niet durven hoor. Wens iedereen fijne zondag Daantje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 En Toine, jij vandaag even geen succes gewenst qua voetbal, volgende week maar weer. Hier nu nog heerlijk zonnetje Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Goedemorgen! Dagpact, Momentum Rosa Daantje Rapilos Nadia Heb een mooie dag allemaal! Ik heb er in ieder geval zin in, de zon schijnt en die ellendige kerkklokken zijn eindelijk stil (kan dat tegenwoordig niet met een app ofzo? Waarom moet de hele buurt wakker?). Daantje, Indigo en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Ik heb het nog níet opgeschreven of ze beginnen weer! fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Ik heb het nog níet opgeschreven of ze beginnen weer! Heerlijk toch: krijgt iedereen de kans om van deze mooie dag te genieten. Ik vind het best een gezellig geluid hoor. En eerlijk gezegd zou ik die klokken veel liever horen dan het geluid van elektrische maaiers, bladblazers, schuurmachines, zaagmachines, hogdrukreigigers en ijzerzagen.... Want de klussers hier in de buurt vinden zondag ook een uitermate geschikte dag daarvoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Goeiemorgen..... Onbestemde gevoelens na het wakker worden. Dromen die zich niet laten grijpen. Maar buiten hoor ik onbekommerde vogeltjes.... kleine troost... Ik ga maar iets actiefs doen, dat helpt vast. fijne zondag FC, welke Fc Toine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 welke fc.....? utrech natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 oh geen grunn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Ik heb het nog níet opgeschreven of ze beginnen weer! Ik vind dat een rare uitspraak. Op vakantie in Beieren vind ik het altijd een geweldig geluid, om zes uur 's-ochtends elke dag. In Nederland is dit 1x per week, op zondag en meestal pas rond 10 uur. Motoren, bladblazers, auto's, vliegtuigen, dronken gasten om half zeven 's-ochtends terug van een feest: allemaal vele malen irritanter is mijn mening.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 En nog een mooie zondag iedereen gewenst, beter dan de draak van een wedstrijd in de JC Arena van dit moment :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Je zal maar een kater hebben in Beieren, gelukkig heb ik alleen maar een hondje. Jij ook fijne dag tomtom2 Indigo en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 nounou, wat een onschuldige, kleine ergernis niet los kan maken.... weet je wat, ik gooi er nog een rare opmerking tegenaan, gewoon om te kijken hoe die valt: mensen die tegen het verkeer in fietsen, met een telefoon aan hun oor, daar heb ik toch zo'n bloedhekel aan! Monster en Indigo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Je zal maar een kater hebben in Beieren, gelukkig heb ik alleen maar een hondje. Jij ook fijne dag tomtom2 Misschien doen ze het wel daarom, dan leer je vanzelf wel het drinken af :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 nounou, wat een onschuldige, kleine ergernis niet los kan maken.... weet je wat, ik gooi er nog een rare opmerking tegenaan, gewoon om te kijken hoe die valt: mensen die tegen het verkeer in fietsen, met een telefoon aan hun oor, daar heb ik toch zo'n bloedhekel aan! Ik rijd er gewoon overheen met de Hummer :-) ( geintje..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden