rapilos Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Ook hier weer een droge afmelding. Net terug van een cursus. Dus latertje voor mij. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Meld me succesvol af voor de dagpact. Ook de AA was weer een goede bijeenkomst, het helpt me droog te blijven en netjes te leven. Welterusten. smart en Rudy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 5 april 2016 Rapport Share Geplaatst 5 april 2016 Fleur voor morgen een dikke proficiat met de verjaardag van je dochter en je hebt het zeker niet slecht gedaan, ik merk aan je schrijven dat je milder bent geworden en dat siert je. En je maakt me aan het lachen met jouw relativerende humor. Fijne dag samen. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 april 2016 Rapport Share Geplaatst 6 april 2016 Dank je wel Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden