Jannigje Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Ach Gipsy, wat akelig voor je. Pijn aan de binnenkant en aan de buitenkant. Sterkte erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 God Jannigje dat wist ik niet. Ja er is veel langs me heen gegaan de laatste maanden. Heb je daar altijd last van of ook alleen in bepaalde tijden van het jaar. Wat vreselijk voor je zeg. ik las toevallig pas geleden dat 90% van alle depressies te maken heeft met een gebrek aan serotonine. Bolletje, ik heb het altijd, maar in de herfst begint het erger te worden en in de winter is het het zwaarst. Dat herken jij nu helaas ben ik,bang.Ik merk dat het de laatste jaren erger is geworden. En ja, dat serotonine tekort heeft (veel) invloed, vandaar dat ik nu extra medicatie heb om dat probleem extra aan te pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Het wordt tijd om te proberen de slaap te vatten. Erik en de 2 ook nog aanwezige gasten: welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Ha, al uitgelogd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 3 april 2016 Rapport Share Geplaatst 3 april 2016 Nee hoor was er nog trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden