lady jane Geplaatst 1 april 2016 Rapport Share Geplaatst 1 april 2016 Heerlijke wedstrijd tegenstanders waar we ons altijd aan optrekken, zo gelijkwaardig. Vanavond gewonnen met 3-1, uitwedstrijd moe en voldaan naar bed dus. slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 april 2016 Rapport Share Geplaatst 1 april 2016 De koek is op voor vandaag, dus lekker slapen. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 1 april 2016 Rapport Share Geplaatst 1 april 2016 Proficiat jane!! Meld me droog af met grote dank voor mijn maatje en de dagpact. Goede nacht!!! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Kennen wij elkaar? Kennelijk niet zo goed, dan. Nee we kennen elkaar niet. Als ik je berichten zie zijn het er nog niet zoveel en ik kwam hier al jaren niet meer. Vanwaar de vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 (bewerkt) ... hmmmm... ook als het niet goed komt.. da's nou juist het punt. Als het niet goed komt dan is dat mijn oordeel. Het komt altijd goed. Omdat het gewoon komt zoals het komt. Wat ik daarvan vind verandert daar op dat moment niets aan. Ik doe er beter aan de feiten/de werkelijkheid te accepteren en van daaruit verder te gaan, dan te proberen de feiten/de werkelijkheid te veranderen. Ik denk dat ik deze ergens begrijp. Het gaat over accepteren wat je niet kan veranderen en aanvaarden wat er komt in de overtuiging dat alles goed is? Maar dat kan je toch niet op elke situatie toepassen? Soms zijn dingen gewoon niet ok en moet je ze sturen. Ik ben nogal een controlefreak...dat is mijn kracht en mijn zwakte. Op het werk noemt mijn collega me soms een constructieve neuroot :-) Dus wat jij doet vind ik heel knap maar is heel moeilijk voor mij om in mee te gaan. 2 april 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Kennelijk heb ik iets verkeerds geschreven.... Ik had eigenlijk al een antwoord gegeven, NIVEA. Iemand stelt iets over hoe ik ooit geweest zou zijn en stelt daarover een vraag; ervanuit gaande dat het gestelde juist is. Ik kan dat projectie noemen of invullen voor een ander. Iemand pretendeert mij en mijn leven te kennen. Het kan zijn dat ik daar op een blauwe plek geraakt word. Mijn hele verleden, inclusief drankverleden dat daar een heel groot deel van uit maakt, houdt me sterk bezig. Ik praat er veel over, schrijf er heel veel over en het brengt me emoties die af en toe vreemd en ongewend aan doen. Ik had het fijner gevonden als er een verkennende vraag gesteld zou zijn, dan wordt het voor mij gemakkelijker om te antwoorden. Dan heb ik tenminste het idee dat er serieuze interesse is. Het is dus geen sarcasme LJ, meer iets van: "Blijf jij even een beetje van me af!" Ik vind zo'n stellingen nogal bepalend en agressief binnen komen. Ik ben een open boek, maar wie het lezen wil zal netjes de bladzijden moeten omslaan en geen vouwen en scheuren maken. Ik stelde gewoon een vraag.. Omdat die jou op één of andere manier niet goed valt heb je niet het recht me af te schilderen als een onoprechte, bladzijdescheurende, pretenderende koe. Tjeeses Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 (bewerkt) Dat zijn veel vragen, Erik, met misschien nog wel meer min of meer verholen statements, zo lijkt het voor mij. Ik ga er daarom van uit dat je niet echt een antwoord wil. Klopt ik stelde niet directe vragen aan je. Deze dominee was meer aan het verzoenen. Omdat ik het gedoe nooit gesnapt heb over die plantjes en omdat ik elkaar de ruimte geven zichzelf te zijn belangrijk vind en ook wat vrienden onder elkaar doen; even wat geven en nemen, even elkaar aankijken en samen denken het is klaar het is goed zo. Daarvoor vind ik vergeving een loodzwaar woord voor iets wat juist meer natuurlijk en spontaan gebeurd en niet zo gewichtig is. Maar bijleggen met elkaar blijkt dus soms wel nodig. Er blijven anders scherpe punten liggen voor een volgende keer. Net als ik met jou heb/had over juni vorig jaar. Ook daarin zou ik graag zien dat het allemaal niet zo bedoelt is als opgevat. Zand erover klaar en weer verder. Moet wel zeggen dat zoals je me nu direct aanspreekt ik al fijner vind als mijn perceptie dat ik al maanden stelstelmatig genegeerd wordt. Wie weet een opening om het voortaan anders te doen. Ik wil daar ook zelf in bijdragen.....ik vind het niet prettig hoe we al bijna een jaar tegen elkaar doen. 2 april 2016 bewerkt door erik lidia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Waar is het Blondie? Als het niet te ver weg is, wil ik er wel over nadenken Nabij Rotterdam. Gaat ws de 18e april worden. Lijkt me leuk om jou dan ook een keer te ontmoeten, Happiness Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Blondie war is het of stuur PB als het niet te ver is kom ik een paar uur helpen . Top. Lijkt mij leuk om je een keer te ontmoeten Ronja. Het is nabij Rotterdam en zal ws de 18e april worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden